Вікі Command & Conquer
Advertisement

Алекса Ковач — другорядний персонаж Тиберієвого всесвіту. Була членом Братства Нод під час Третьої тиберієвої війни. Вона працювала з ЛЕГІОН, експериментальним бойовим ШІ, розробленим Кейном.

Вона була молодою професіоналкою своєї справи, але фанатична відданість Кейну перетворила її на параноїка, тому вона не довіряла лояльності генералу Кіліан Катар до Братства і думала, що вона хоче зрадити їх.

Про персонажа[]

Алекса Ковач народилася в центральноафриканському регіоні, який пізніше став однією з безплідних червоних зон, забруднених тиберієм. На її батька, вченого та сепаратиста Нод Калеба Ковача, її матір Ілеану та їхніх слуг жорстоко вбили таємничі нападники. Згідно з основними ЗМІ, їх садиба була знищена фундаменталістами-мутантами, але докази, зібрані Братством Нод, показали, що нападники насправді були кіборгами Нод під контролем бунтівного ШІ КАБАЛ.

Алекса прожила понад рік в залишках зруйнованої батьківської садиби, і була виявлена німою та голодною сміттярами Нод. Вона приєдналася до них і виявилася надзвичайно розумною та практичною. Її надзвичайне розуміння кібернетики та релігійну відданість Братству незабаром помітили її товариші, і вона вступила до академії Братства. Алекса була описана як «Ангел Братства Нод» через її глибоку віру в Кейна, який цінував її холоднокровність, винахідливість і релігійний догматизм. Вона піднялася до рангу абатиси та була однією з ключових фігур у проєкті з розробки й модернізації ЛЕГІОН, штучного інтелекту, створеного Кейном після Другої тиберієвої війни.

Третя тиберієва війна[]

Пробудження ЛЕГІОН[]

У 2046 році Алекса розбудила ЛЕГІОН і представила ШІ Кейну, який наказав йому проникнути в центр управління мережею іонної зброї в Йоганнесбурзі, щоб отримати компрометувальний матеріал про орбітальну захисну матрицю ГРБ. Коли Третя тиберієва війна почалася разючим знищенням «Філадельфії», Алексу було призначено інформувати та допомагати ЛЕГІОН. Після перехоплення приватної відеопередачі вона переконалася, що генерал Кіліан Катар таємно планує проти Кейна.

Недовіра до Кіліан Катар[]

У своєму фанатичному та оманливому розумі вона вбачала в Катар підступного зрадника Кейна та Братства. Щоб продемонструвати єресь Кіліан, Алекса та ЛЕГІОН прийняли вигляд генерала Катар та її військ, щоб напасти на найсвятіше місце Нод: Головний храм у Сараєво. Алекса та її війська були швидко розбиті молодим і багатообіцяльним командиром Нод, але битва була лише диверсією, яка мала на меті дозволити диверсанту Нод проникнути в храм і захопити дані, що стосуються веж іонного зриву. Після завершення місії Алекса вивела своїх військ і передала інформацію, вилучену під час атаки, до ГРБ.

Однак успіх Алекси в створенні проблем Кіліан був недовгим: ГРБ знищив вежі іонного зриву та знищив головний храм ударом іонної зброї, здавалося, знову убивши Кейна. Генерал Катар стала лідером Нод, але Кейн, який пережив знищення головного храму, зв'язався з Алексою і сказав їй, що він покарає Катар за її "зраду". Пізніше генерал Катар була захоплена тим самим командиром Нод, який переміг Алексу, і перша була страчена за наказом Кейна. Алекса була майже задовільна, стратою і захопленням Вежі-19, але залишалася надзвичайно підозрілою щодо ЛЕГІОН.

Наростання параної[]

Алекса Ковач 1

Відеоролик в кінці місії повернення Тациту в Китаї

Оскільки конфлікт з кожним днем ставав все більш кривавим, страх Алекси перед ШІ почав досягати параноїдального рівня. Оскільки Братство майже перемогло у Третій тиберієвій війні, Алекса почала розглядати ЛЕГІОН як загрозу. Коли штучний інтелект збирався повернути Тацит в Китаї, Алекса спробувала запобігти підключенню ШІ до інопланетного пристрою, оскільки вона вважала, що ЛЕГІОН планує використати величезні знання Тацита, щоб зрадити Кейна та ввести світ у "вік машин". Вона заразила його комп'ютерним вірусом і була спіймана на гарячому Кейном і його охоронцями.

Коли вражений Кейн запитав, чому Алекса вдарила по його найбільшому творінню, вона сказала правду про Кіліан: що прийняла вигляд генерала Катар, щоб напасти на головний храм, для викриття «відсутності віри» Кіліан. Кейн був незадоволений - він стратив одного зі своїх найкращих командирів за злочин, якого вона не вчиняла. Після цього наказав своїм поплічникам взяти Алексу на допит і спробував повернути ЛЕГІОН до нормального стану, але вона витягла свій пістолет і націлила на Пророка. Алекса продекламувала знамениту мантру Братства: «Мир через СИЛУ!» до того, як вона вистрелила собі в голову, коли ШІ вийшов з ладу через вірус. У результаті Нод втратив володіння Тацитом.

Фанатична зрада Алекси вирішально принесла перемогу ГРБ після італійської кампанії.

Advertisement