Вікі Command & Conquer
Advertisement

Бар'єр «Вогнешторм» — передова оборонна технологія ГРБ.

Про технологію[]

Система заснована на мережі секцій стіни, які були підключені до генератора. Ці панелі розряджали безперервне, непрохідне та руйнівне енергетичне поле над собою, достатньо високого, щоб навіть знищити наближаючі ракети та літаки, хоча воно не може забезпечити захист «даху» (поле не може вигинатися всередину чи назовні, оскільки це вертикальна електромагнітна «стіна», де заряджені атоми плазми біжать вгору та вниз), оскільки розумна крилата ракета може адаптуватися до своєї схеми та шукати в ній отвір (у небі). Поле було непроникним для будь-яких боєприпасів і непрохідним для жодного підрозділу, за винятком підземних транспортних засобів Братства Нод чи спеціальної енергетичної зброї.

Розгортання[]

Цей проєкт використовувався як основна (і єдина) оборонна сітка Гаммерфеста, що робило базу непроникною. Будучи ефективним захистом, генератори могли накопичувати лише обмежену кількість енергії, а бар’єр захисту вогненного шторма міг бути активним лише протягом обмеженого періоду часу. Його також було дуже дорого розгортати та підтримувати. З цих причин ГРБ припинило підтримувати проєкт.

ІНОД також використовував цей бар'єр для захисту свого ядра разом з Обеліском темряви та Обеліском ІНОД. Можливо, ШІ отримав креслення цієї технології в той час, коли Гаммерфест перебував під контролем Нод. Технологію було вдосконалено, забезпечуючи безперервне розгортання ІНОД, оскільки він не потребує підзарядки енергії.

Стримування Тациту

Модифікована та покращена версія технології була використана ОКЗ для захисту комплексу Скелястих гір після Третьої тиберієвої війни. Комплекс містив Тацит і лабораторію, відповідальну за його вивчення. Його збереження в безпеці вважалося достатньо важливим, щоб виправдати високу вартість підтримки бар’єрів.

Бар'єри були двошаровими, складалися з двох неприступних енергетичних полів, внутрішнє захищало лабораторію Тацита, а зовнішнє захищало решту комплексу. Бар’єри обслуговувалися добре захищеним центром управління, відповідальним за їх підтримання в режимі онлайн.

Бар’єри Шайєннської гори багато в чому перевершують старі, і багато технологічних удосконалень було зроблено з часу розробки технології під час Другої тиберієвої війни. Нова технологія дозволяє бар’єрам бути активними протягом необмеженого періоду часу, а самі енергетичні бар’єри більше не залежать від мережі секцій стіни. Єдиною будівлею, необхідною для підтримки енергетичного поля, є центр управління. Однак нові системи повністю залежать від центру управління, і якщо його захоплять ворожі сили, вони зможуть отримати доступ до систем і закрити бар’єри.

Незважаючи на широкі заходи безпеки, вжиті ГРБ, ЛЕГІОН зміг перемогти їх сили, які оточували комплекс, використовуючи Обраних Кейна. ЛЕГІОН отримав доступ до центру керування, зміг зламати системи та зруйнувати бар’єри Вогненного шторму навколо комплексу Скелястих гір. Без бар’єрів для захисту комплексу він незабаром був захоплений штучним інтелектом, і Тацит повернувся під контроль Кейна.

Геймплей[]

Коли його активовано, він може блокувати (або, швидше за все, знищувати) усе, що намагається пройти крізь бар’єр, починаючи від літаків, що повертаються з атаки, і звичайних ракет до ракет Нод IRBM. Деякі види зброї можуть стріляти через захисний бар'єр. Зокрема, Disruptors (???) і Обеліск світла. Також дроїд Мисливець-Шукач може перевантажувати систему і вимикати щит при ударі, а гармата Титана може бути використана для руйнування ділянки стіни.

У системи є кілька недоліків: стіни потрібно будувати по частинах навколо бази ГРБ. Генератор також дорогий, він коштує стільки ж, скільки нафтопереробний завод. Ефект бар’єру є тимчасовим, і потрібен час для підзарядки між використанням. Зброя на основі ЕМІ може вимкнути енергетичне поле (навіть всю систему) у межах свого діапазону вибуху. Діапазон будівництва обмежений контуром земельної ділянки та межею території будівництва. Зона з різною висотою може не підійти, оскільки секція стіни не буде пов’язана. Вогненний шторм може вивести з ладу деякі споруди, які потребують енергії, зокрема сам бар’єр.

Баґи[]

У невиправленій версії (V1.08 і раніше) Tiberian Sun, якщо хост-база вимкнеться під час періоду активації бар'єру - він триватиме вічно, доки живлення не буде відновлено.

Advertisement