Вікі Command & Conquer
Advertisement

Генерал Вега - другорядний персонаж Тиберієвого всесвіту. Був наркобароном і вищим офіцером Братства Нод під час Другої тиберієвої війни.

Про персонажа[]

Вега контролював більшість основних фракцій Братства Нод у Західній півкулі. Його колегою у Східній півкулі був генерал Гасан.

Він також був наркобароном, який торгував Цукеркою для очей, до якої він також був залежним.

Брат Веги, Хав'єр, приєднався до ГРБ.

Написане нижче основане на новелі Кіта Р. А. ДеКандідо та може суперечити канону
Наведене нижче базується на скасованій грі Tiberium і не підтверджено канонічними джерелами.

Племінник Веги, Рікардо, був видатним солдатом ГРБ, а згодом командувачем передових боїв.

Біографія[]

Вега таємно об'єднався з Кейном за роки до Другої тиберієвої війни у той час Кейн довгий час вважався мертвим у більшості країн світу, і він діяв, ховаючись. Основна база операцій Веги була в Гондурасі, побудована на острові навколо старої доколумбової піраміди. Його основна потужність надходила від дамби гідроелектростанції на півдні Мексики.

Початок війни[]

Вега 2

Вега

Коли Кейн розкрився та активізував ГРБ, війська Веги здійснили раптовий напад на базу Фенікс. Вега прибув туди, щоб особисто стратити Пітера Тао, командира бази.

Однак решта Другої тиберієвої війни пройшла погано для Веги. Генералу було наказано закріпити «інопланетний корабель» епохи Першої тиберієвої війни поблизу Сараєвського храму та повернути його Кейну в Каїр. Натомість Вега реквізував його, щоб звести старі рахунки в Південній Америці, і закінчилася аварійною посадкою на півдні Сполучених Штатів. Ця помилка була ускладнена подальшим захопленням корабля ГРБ, хоча більшість технологій були врятовані Братством.

Можливо, коли Макнейл прибуде, щоб убити вас, вам знадобиться час, щоб повчитися у цього чоловіка. Я впевнений, що він навчить вас уроків, які ви будете носити з собою на все життя, яке, до речі, займає близько семи хвилин.
― Кейн

Тратос, лідер Забутих, був врятований ГРБ з Братства. Натомість Забутий дав ГРБ місцеперебування бази Веги. Напад під керівництвом командира ГРБ Майкла Макніла захопив базу. Заклики Веги про підкріплення не були почуті, Кейн був незадоволений генералом і вирішив знищити базу за допомогою ядерної ракети. Не маючи можливості втекти, Вега передозувався Цукеркою для очей і помер після короткого допиту від рук командира Макніла.

Дрібниці[]

Відповідно до Біблії Command & Conquer, повне ім'я Веги було "Цезар Вега".

Advertisement