Вікі Command & Conquer
Advertisement
Тиберієвий всесвіт

Ця стаття є незакінченою і потребує доповнення

Сторінка, де знаходяться основні категорії що належать до тиберієвого всесвіту, інформація про сам всесвіт, а також стислий сюжет всіх частин в хронологічному порядку.

Глобальне протистояння двох ненависних один одному сторін. Братство Нод на чолі із Кейном та ГРБ, але незабаром з'являється третя невідома сторона — загроза, для життя перших двох. Кожен ставить для себе ціль, почати Еру тиберія із встановленням домінації мінералу, навести порядок і знищити речовину, або вилучити всі ресурси з планети, вбивши все живе.

Хто переможе у війні? Якою стане планета Земля? Як буде змінюватися світовий порядок?

Іконка Tiberian Dawn Лого ГРБ (Головна) KW Воєначальник Ріо Антон Славік (юніт) Іконка Штурмовиків TW Космічний центр Годдарда Композитна броня Головні події ДТВ
Ігри Фракції Персонажі Місії Юніти Будівлі Технології Події

Ігри

Іконка Tiberian Dawn Іконка Tiberian Sun Іконка Tiberium Wars Іконка Tiberian Twilight
Tiberian Dawn Tiberian Sun Tiberium Wars Tiberian Twilight

Sole Survivor Іконка Renegade Іконка Tiberium Wars
Sole Survivor Renegade Tiberium Wars Mobile
Іконка Tiberian Twilight Іконка Tiberium Alliances Іконка Rivals
Tiberian Twilight Mobile Tiberium Alliances Rivals

Лого ГРБ Лого Братства Нод Іконка Скрін Іконка Забуті
ГРБ Братство Нод Скрін Забуті
Арсенал
Персонажі
Місії
Зображення
Арсенал
Персонажі
Місії
Зображення
Арсенал
Персонажі
Місії
Зображення
Арсенал
Персонажі
Зображення

Tiberian Dawn

Основна стаття: Перша тиберієва війна

В 1995 році на планету Земля в ріку Тибр, що в Італії падає невідомий мінерал — тиберій. Як виявилося пізніше, тиберій — це цінний, але небезпечний для прямого впливу людини ресурс, оскільки перший випускає отруйні гази. У зв'язку з цим створюється організація під назвою ГРБ на плечі якої нині покладена задача контролю розростання кристала та боротьби із фанатиками таємного давньоспеченого Братства Нод, яке відкрилося світу із падінням метеорита. Братство виявило бажання знищити ГРБ і розпочати так звану "Тиберієву еру".

Невідомо звідки, але Братство Нод мало технології, які дозволяють використовувати потенціал тиберію, випереджаючи основну наукову спільноту. Братство Нод набравши під своє крило велику кількість людей та впливу у країнах третього світу — розпочало глобальну війну. У відповідь на вплив, що стрімко зростає і терористичні атаки Братства Рада Безпеки ООН доручила нещодавно сформованій ГРБ, знищення Братства.

Кінцівки

Братство Нод

Кампанія Братства закінчується захопленням орбітальної іонної зброї ГРБ. Командир, обравши одну з чотирьох світових визначних пам'яток (Ейфелева вежа, Білий Дім, Бранденбурзькі ворота або Біг-Бен) завдасть нищівного удару по іміджу і можливостям ГРБ.

ГРБ

У кампанії ГРБ перемога досягається штурмом основної бази Братства в Сараєво та руйнуванням Головного храму Нод. Командир повинен вирішити, використовувати іонну гармату чи ні.

Канонічна кінцівка – перемога ГРБ та знищення Головного храму іонним ударом.

Renegade

Tiberian Sun

Tiberian Sun — Firestorm

Tiberium Wars

Kane's Wrath

Основна стаття: Третя тиберієва війна

Advertisement