Вікі Command & Conquer
Advertisement

Гаммерфест — військова база ГРБ за сумісництвом один із найважливіших командних центрів. Розташована поблизу однойменного норвезького міста Гаммерфест. База могла похвалитися однією з найдосконаліших систем захисту — бар’єром Вогненний шторм.

Гаммерфест був розроблений, перш за все, як фортеця, неприступна на землі, на кшталт «Філадельфії», що була неприступна в космосі. Це мало бути досягнуто шляхом використання розгалуженої мережі генераторів захисту Вогненний шторм, які мали б замкнути базу в непереможному енергетичному полі. Це була основна лінія оборони бази, підкріплена невеликою кількістю веж.

Після будівництва база Гаммерфест була призначена для дослідження потенціалу технології потужного Руйнівника. Однак силам Братства Нод вдалося порушити європейський периметр ГРБ і за допомогою брата Майкла Макніла вдалося захопити базу. На щастя, силам ГРБ вдалося відбити базу, але не раніше, ніж солдати Нод змогли перемістити звукові кристали, необхідні для роботи Руйнівника. Після цієї події Гаммерфест більше не вважався невразливим.

Місцезнаходження Гаммерфесту

Місцезнаходження Гаммерфесту

Advertisement