Вікі Command & Conquer
Advertisement

Джек ніколи не буває щасливий, якщо йому нема про що турбуватися.
― Генерал ГРБ Захарі Харкін

Генерал-лейтенант Джек Грейнджер — другорядний персонаж Тиберієвого всесвіту. Став вищим військовим офіцером ГРБ у Tiberium Wars після руйнування «Філадельфії».

Про персонажа[]

Грейнджер має понад 28 років бойового досвіду, він ветеран Другої тиберієвої війни. Він служив у InOps на початку Третьої тиберієвої війни. Прагматичний і дисциплінований, Грейнджер відомий своєю впертістю та наполегливістю у своїх ідеалах, але при цьому благородний і вірить у правильне ведення війни.

У той час як решта ГРБ вважала, що Братство Нод більше не становить загрози, Грейнджер залишався настороженим і наполягав на тому, що, поки тиберій існує на Землі, Нод завжди становитиме небезпеку. Його помічником була лейтенант Сандра Телфер.

Попри те, що Грейнджер може нести більшу відповідальність, він також розуміє необхідність правильного підпорядкування. Таким чином, попри його відразу до багатьох наказів виконувача обов’язків директора Редмонда Бойла, він їх покірно виконує. Однак це почуття обов’язку також призводить до того, що Грейнджер діє в односторонньому порядку, якщо цього вимагає ситуація. Джек вважав неприйнятною ідею про те, що ГРБ вдасться до зброї з тиберію, вважаючи, що це призведе до того, що ГСБ стане не кращим за Братство, яке він прагнув перемогти.

Доля[]

Джек Грейнджер — командир гравця. Його остаточна доля залежить від вибору, який зробить гравець у фінальній місії.

Позитивна кінцівка[]

Якщо командир вирішить не використовувати бомбу з рідким тиберієм, його назвуть героєм, і генерал Грейнджер також пояснить — більш ніж весело — що Бойл пішов у відставку, щоб уникнути суду за воєнні злочини через дозволи на використання тиберієвої бомби.

Негативна кінцівка[]

Як альтернатива, якщо командувач вирішить використовувати бомбу з рідким тиберієм, генерал Грейнджер з огидою йде у відставку, заявляючи, що не бажає служити в організації, яка готова піти на компроміс зі своїми ідеалами. Залишаючи свою посаду назавжди, він каже командувачеві, що, хоча перемоги було досягнуто, він щиро сподівається, що командувачеві доведеться миритися з ціною до кінця свого життя.

За лаштунками[]

Джека Грейнджера грає Майкл Айронсайд, який відомий за такими фільмами, як «Сканери», «Згадати все» та «Зоряний десант». Він також відомий своєю роботою в якості актора озвучування, зігравши Сема Фішера у відеоіграх Tom Clancy's Splinter Cell та Дарксайда у Супермені: Мультсеріал та Ліга справедливості.

Advertisement