Вікі Command & Conquer
Advertisement

З поверненням, Командуючий!
― ЕВА

Електронний відеоагент (абревіатура ЕВА), також відомий як Електронний відеопомічник - є типом штучного інтелекту, який служить бойовим інтерфейсом для командирів ГРБ та Братства НодRenegade).

Про ЕВА[]

Підрозділи ЕВА відповідають за постачання польовим командирам життєво важливої розвідувальної інформації, а також за організацію всіх комунікацій та інструктажів. Вони можуть спілкуватися зі своїми користувачами за допомогою голосових синтезаторів і приймати голосові команди.

Під час битв підрозділи ЕВА служать сполучною ланкою між командирами та силами на полі бою. Вони діють як командний інтерфейс для військ і баз, надають радіолокаційну інформацію, оновлюють командира з цілями місії та попереджають командира.

У грі ЕВА попереджає командира голосовими командами:

  • Втрачена одиниця — коли одиницю гравця було знищено.
  • Наша база піддається атаці – коли структура гравця піддається атаці.
  • Захоплена будівля - коли споруду захоплено.
  • Наш союзник піддається атаці. З часів Tiberian Sun, коли структура напарника гравця піддається атаці.
  • Підрозділ під атакою — з часів Tiberium Wars, коли підрозділ гравця піддається атаці.

Окремі підрозділи ЕВА зазвичай розташовані на базах, аванпостах і мобільних командних центрах, ці підрозділи безпосередньо пов’язані з основними командними центрами, такими як орбітальна станція «Філадельфія» та Південний Хрест. Портативну, наручну версію ЕВА використовували члени спецназу ГРБ. На додаток до отримання цілей місії, ця модель також має функцію радара та карти.

Історія[]

Перша тиберієва війна[]

Під час Першої тиберієвої війни бойовий інтерфейс ЕВА використовувався як ГРБ, так і Братство Нод, хоча було незрозуміло, яка сторона винайшла його першою.

Після скандалу у Білостоку ООН скоротила фінансування ГРБ. У результаті доступ до безпеки підрозділів ЕВА ГРБ було скасовано, що відключило їх від командування ГРБ та змусило їх застосувати процедури тактичної ізоляції. У цьому стані вони продовжували оновлювати командирів ГРБ з тією незначною інформацією, яку можна отримати з публічних програм новин, і сприяли спілкуванню з регіональними силами ГРБ.

Протягом цього часу Кейн якимось чином зламав ЕВА командира Джеймса Соломона та висміяв його, виявивши, що скандал був результатом його маніпуляцій ЗМІ.

Згодом фінансування ООН було відновлено, а також зв’язок підрозділів ЕВА з командуванням ГРБ.

Під час війни коммандос ГРБ, такий як Нік «Хавок» Паркер, були оснащені наручними блоками ЕВА. Ці пристрої мали функцію радара, біомонітор, який забезпечував зчитування стану здоров’я користувача, відображення стану зброї та систему націлювання. Подібно до версії, яку використовували командири, вони могли отримувати цілі місії в режимі реального часу. Вони також мали функцію зв’язку даних, яка відстежувала різноманітну інформацію, таку як цікаві особи та профілі зброї.

Друга тиберієва війна[]

До Другої тиберієвої війни технологія штучного інтелекту ГРБ значно просунулася вперед. Підрозділи ЕВА тепер могли виконувати складні стратегічні оцінки та прогнозувати бойові сценарії. Вони також по всьому світу тепер були підключені до глобального командного центру ГРБ, космічної станції «Філадельфії». Кожна велика база Глобальної Ради Безпеки була оснащена власним блоком ЕВА, що виявилося ризиком для безпеки, коли Братство Нод здійснило рейд на їх авіабазу та викрало блок ЕВА, який пізніше був перепрограмований під їх потреби.

Розгортаючи сили, ЕВА починала з аналізу топографії зони бойових дій, потім складала конвенції воєнного часу, збирала інформацію про залучені фракції, створювала теорії про ймовірні плани ворога, а потім виконувала вторинну перевірку зони бойових дій перед фактичним розгортанням сил у зоні бойових дій. Врешті-решт, ШІ виконує остаточний аналіз результату.

Братство, з іншого боку, повністю відмовилося від блоків ЕВА на користь нового штучного інтелекту під назвою КАБАЛ. Технологічно цей ШІ був набагато досконалішим, ніж ЕВА, і навіть мав власну індивідуальність. Однак після очевидної смерті Кейна від рук Майкла Макніла КАБАЛ обернувся проти Братства та погрожував знищити все людство за допомогою армії кіборгів, змусивши ГРБ та Братство Нод тимчасово працювати разом, щоб знищити ворожий штучний інтелект. Після зради КАБАЛ Братство використовувало вищезгадану викрадену ЕВА для координації та зв’язку.

Третя тиберієва війна[]

Філадельфійський вихідний зв’язок успішний. Ласкаво просимо назад, командир. Сьогодні рівень загрози – низький.
― ЕВА

Після Конфлікту «Вогнешторм» ЕВА Глобальної Ради Безпеки майже не змінився. Тим часом у Братства знову почали використовувати Електронних відеоагентів, хоча новий ЕВА Нод використовував синтезатор чоловічого голосу, на відміну від синтезатора жіночого голосу, який використовував ЕВА ГРБ.

Командирам Скрінів допомагав подібний ШІ. Штучний інтелект прибульців, подібний до КАБАЛ, мав власну волю і був здатний поставити під сумнів і навіть відверто відхилити наказ свого начальника, щоб захистити свого старшину.

Четверта тиберієва війна[]

Під час Четвертої тиберієвої війни ГРБ і Братство Нод використовували нову модель ЕВА, відому як Розширений Електронний відеоагент. Кожен Краулер був забезпечений власним блоком ЕВА, який активувався під час розгортання першого і дезактивувався, коли той згортався. Під час отримування серйозних пошкоджень, Електронний відеоагент працював несправно й починав видавати спотворений голос.

Дрібниці[]

  • Хоча ЕВА не згадувався в іграх Red Alert, внутрішньоігровий диктор Red Alert 1 позначається як "Е.В.А." в посібнику.
  • Імена офіцерів розвідки Союзників Єви Лі та Єви Маккенни з Red Alert 2 і Red Alert 3 відповідно, швидше за все, є відсиланням на ЕВА. Подібним чином офіцера зв'язку США, представленого в Generals, також звали Єва.
Advertisement