Вікі Command & Conquer
Advertisement

КАБАЛ (з англ. Computer Assisted Biologically Augmented Lifeform) — бунтівний і високорозвинений штучний інтелект, створеним Кейном, щоб служити системою командування та контролю Братства Нод.

Став окремою фракцією після того, як збунтувався під час Конфлікту «Вогнешторм». Ця фракція в основному складається з технології Братства Нод з додатковими кібернетичними елементами. Колір фракції стає синім.

Про штучний інтелект[]

Нам потрібен порядок. КАБАЛ. Братству потрібен КАБАЛ. КАБАЛ — це порядок. КАБАЛ — це рука Кейна
― Антон Славік

Як випливає з його назви, КАБАЛ містить органічні компоненти у формі багатьох людей, поміщених у суспензійні капсули. Ці люди, очевидно, служать процесорами КАБАЛ, збільшуючи його обчислювальну потужність. Можливо, через це ШІ був набагато досконалішим, ніж його колега ГРБ, ЕВА. Він мав власну особистість і мав здатність діяти незалежно від людського контролю. Сам штучний інтелект відкидав ЕВА як «примітивну машину» і вважав себе вищим.

Історія[]

Створення[]

Прототип КАБАЛ був вперше розроблений Братством Нод наприкінці Першої тиберієвої війни, але цей ранній прототип був набагато примітивнішим і був пошкоджений, коли Каїрський храм Нод був уражений ударом іонної гармати.

Наведене нижче базується на дописах Адама Ізгріна на форумі Petroglyph і не підтверджено канонічними джерелами

Після закінчення Першої тиберієвої війни Кейн продовжив роботу над КАБАЛ і включив у машину частини власної психіки, будуючи свою особистість. Через це CABAL був, по суті, продовженням розуму Кейна, що зробило б його цілком слухняним і хитрим союзником.

Кінець інформації на основі дописів Адама Ізгріна на форумі Petroglyph

Друга тиберієва війна[]

Протягом Другої тиберієвої війни КАБАЛ служив бойовим інтерфейсом і радником Братства, передаючи накази силам Нод на полі бою, водночас надаючи зв'язок, розвідку та тактичні поради таким командирам Братства, як Вега та Антон Славік.

Крім того, він також допоміг мутанту Тратосу в перекладі матриці даних інопланетян, відомої як Тацит, якого обманом змусили допомогти Кейну.

Ймовірно, у цей час дані з Тациту дали штучному інтелекту КАБАЛ власні бажання та дозволили йому перекрутити волю Кейна, посіявши насіння для його остаточного повстання.

Однак після того, як війна закінчилася поразкою Братства Нод, ядро КАБАЛ було захоплено та розібрано ГРБ. Частини ядра зберігалися окремо на їх базі в Каїрі, неподалік від місця розташування храму Кейна.

Конфлікт «Вогнешторм»[]

Основна стаття: Конфлікт «Вогнешторм»

Братство знаходиться в глухому куті еволюції. Я — єдиний порятунок від подальшого панування Нод. Тепер це мій світ.
― КАБАЛ

У грудні 2030 року, після очевидної смерті Кейна під час війни, нові генерали Братства посварилися між собою, змагаючись за владу. Антон Славік намагався об'єднати Нод як його новий лідер до повернення Кейна, однак йому протистояли генерали з Внутрішнього кола, особливо генерал Марзак. Славік наказав вірному йому командиру вбити багатьох своїх супротивників і показав кадри їхньої насильницької смерті Внутрішньому колу. Однак, попри це, Марзак все ще відмовлявся прийняти Славіка як лідера Нод.

Тим часом коли КАБАЛ пішов, Братству стало на заваді брак зв’язку та неточні дані розвідки. Щоб відновити порядок, Славік наказав своєму командиру забрати з Каїра частини ядра КАБАЛ. Очолюючи невелику ударну групу, командир успішно виконав цю місію.

Після реактивації ШІ він запропонував атакувати базу ГРБ, заманивши туди тиберієвих створінь за допомогою наркотичних цивільних осіб. Після того, як командувач провів цю операцію, сили ГРБ були кинуті в хаос, намагаючись відповісти. Скориставшись цим, КАБАЛ наказав Командувачу вбити Тратоса. Очолюючи елітну ударну групу, Командувач успішно вбив Тратоса на добре укріпленій базі ГРБ.

Після смерті Тратоса все здавалося втраченим для ГРБ. Тацит містив єдину надію на боротьбу з розростанням тиберію, і без його перекладу атмосфера планети стала б токсичною для людей протягом року. Проте вчений ГРБ Габріелла Будро запропонувала захопити КАБАЛ і використати його для перекладу Тацита, дізнавшись з архівів Кейна, що ШІ колись допомагав Тратосу в перекладі. ЕВА змогла точно визначити ядро даних у Польщі, а командир ГРБ проник у регіон і захопив ядро КАБАЛ неушкодженим.

Однак після того, як штучний інтелект було доставлено до дослідницького комплексу команди Дедал, вони сказали, що не зможуть перекласти Тацит, тому що в ньому відсутній другий сегмент, тому вказали його місцеперебування — стародавній храм за межами Ла-Пасу в Болівії. Командир ГРБ знову отримав невелику команду для отримання другого сегменту. Перебуваючи там, їх сили зіткнулися з ворожим культом, який поклонявся тиберієвим створінням, але все ж змогли знайти храм Тацита та повернути сегмент, наперекір проблемам.

Відновивши відсутній сегмент, доктор Будро збиралася розпочати експеримент зі з’єднанням. Однак КАБАЛ спустив своїх кіборгів на дослідницький комплекс і вбив солдатів ГРБ, які знаходилися там, виявивши, що він використовував ГРБ для отримання сегмента Тациту, чого Нод не змогли зробити. Коли ШІ захопив весь заклад, доктору Бодро та кільком вцілілим ледь вдалося втекти до сусіднього форпосту ГРБ та викликати підкріплення, знищивши сили КАБАЛ у комплексі Дедал.

Однак після битви дослідження показало, що основних компонентів ШІ там ніколи не було і що КАБАЛ отримував доступ до комплексу віддалено. Що ще гірше, жодного фрагмента Тациту не було знайдено. На щастя для ГРБ, КАБАЛ все ще був підключений до комплексу Дедал, і ЕВА зміг зламати його канали зв’язку, виявивши, що він планував винищувати цивільних і перетворювати їх на кіборгів. Після висновку, що наступною ціллю КАБАЛ буде Колонія 6 у Тронхеймі, командувач ГРБ змогли попередити цивільних у місті та знищити його сили перед тим, як штучний інтелект почав би масові вбивства.

Advertisement