Вікі Command & Conquer
Advertisement

Невідомий командир Братства Нод - один із найвправніших і найвідданіших стратегів Третьої тиберієвої війни Братства Нод. Він очолював війська на багатьох найважливіших театрах війни, включаючи Вашингтон, Бразилію, Східну Європу, Австралію та Італію. Після закінчення війни він вважається другим командиром Кейна.

Про персонажа[]

Більшість записів про цього командира суворо секретні й доступні лише офіцерам Нод найвищого рангу. Проте з’явилися деякі подробиці про його службу до Третьої тиберієвої війни. На відміну від багатьох офіцерів Братства, які були вірні Кейну на словах, але не на ділі, цей командир наполегливо боровся за ідеали, які Кейн відстоював, у той час як його брати сходили з істинного шляху. У цьому відношенні він був схожий на колишнього військового генія Нод та лідера ордену Чорної руки Антона Славіка. Командир став відомим як легендарний повстанець, хоч і незначний, завдяки своїй ролі в розгромі сил ГРБ по всьому світу, включаючи інциденти в Гондурасі, Єрихоні та Ріо-де-Жанейро.

Третя Тиберієва війна[]

Взяття Вашингтона[]

Його віра не залишилася непоміченою, оскільки члени Внутрішнього кола відкликали його в головний храм Братства після повторної появи Кейна. Після інструктажу Кіліан Катар, інсургент зустрів Кейна. Він висловив свою вдячність за лояльність свого послідовника, а потім дав повстанцю шанс залишити свій слід в історії; розпочати Третю тиберієву війну.

Повстанця відправили назад до Америки, де він отримав інструктаж від Аджая, офіцера розвідки Нод, який почав поважати та заздрити йому. Командира відправили на місію знищити космічний центр Годдарда, центр протиракетного щита ГРБ A-SAT. Швидко розпочавши несподівану атаку, командир перетворив будівлю управління A-SAT на руїни. Кейн винагородив цю тактичну майстерність, дозволивши командиру особисто запустити ядерну ракету, яка знищила безпорадну орбітальну станцію «Філадельфія».

Після знищення Філадельфії Братство Нод розпочало атаку на всі території ГРБ, а повстанця було відправлено до синьої зони B-2, де знаходився Вашингтон. Оскільки Пентагон був єдиною активною будівлею ГРБ ЦКЗСС, це була важлива місія. Командир зрівняв із землею авіабазу Ендрюс, захопив Хемптон-роудс і Білий дім, а також знищив колону підкріплення ГРБ на півночі від міста. Незрозумілим чином його потім вигнали з Вашингтона, а місію очолив менш здібний офіцер.

Захист рідкого тиберію[]

Бразильська кампанія[]

Потім командувача відправили до Бразилії, щоб захищати дослідницьку установу, яка будує щось дуже важливе для Кейна. У Кіліан були застереження, коли вона дізналася, що пристрій є частиною рідкої тиберієвої бомби, вражена тим, що Кейн не сказав їй. До цього часу ГРБ розпочали контратаку, спочатку відвоювавши Вашингтон, а потім витіснивши Братство з синіх зон. Тоді командиру було доручено знищити артилерійські позиції ГРБ на узбережжі Атлантичного океану, щоб дозволити експорт компонентів бомби. Попри те, що авіаносець ГРБ стояв на якорі в морі та надавав допомогу наземним силам у цьому районі, війська Нод забезпечили безпечний шлях виходу з Бразилії.

Облога головного храма[]

Потім командир повернувся до Східної Європи, щоб забезпечити безпечне транспортування компонентів бомби до Сараєво. Хоча «Армагеддон», на якому був пристрій, був збитий у Словенії, війська командувача врятували його та перевезли через блокаду ГРБ. Він прибув до обложеного головного храму Братства Нод.

У цей час Кіліан Катар особисто попросила командира залишити свою місію, оскільки головний храм тепер був у центрі відплати ГРБ, і, на її думку, це була програна справа. Гірше того, Кейн затримав життєво важливі підкріплення військам Кіліан в Айерс-Рок, щоб захистити головний храм. Аджай подбав про те, щоб зв’язок був порушений, і командиру вдалося привезти пристрій повз сили ГРБ в храм.

Облога була однією з найкривавіших битв війни, і коли компоненти бомби були встановлені, командувачу було доручено захистити базу, доки міністри науки Нод не зібрали бомбу з рідкого тиберію. Захисним силам вдалося згуртувати свої війська, які досить довго трималися проти сил вторгнення ради безпеки. Підкріплення, перекинуті з Австралії, прибули вчасно, щоб розбомбити базу ГРБ. Спочатку вважалося, що ці війська підштовхнула Кіліан, але пізніше виявилося, що це ЛЕГІОН, посланий Алексою Ковачем, щоб дискредитувати Кіліан, якій Алекса не довіряла. Невідомо, чи дізнався про це командувач, але ці відступники негайно зажадали капітуляції храму. Командир убив зрадників, а потім Кейн наказав йому відправитися до військ Кіліан, що в Австралії.

Другий у командуванні[]

Бої внизу[]

Лише через кілька днів після того, як командувача було відправлено геть, головний храм було знищено ударом іонною гарматою ГРБ, і Кейн здавався мертвим. Що ще гірше, вибух здетонував бомбу з рідкого тиберію, знищивши сили Нод і ГРБ у Східній Європі, призвівши до великий втрат. Кіліан взяла на себе контроль над Братством і негайно приступила до відновлення. Спочатку вона наказала командиру вивести елітну дивізію військ Нод у глибинку та викрасти ядерну зброю ГРБ.

Поки командувач досягав успіху, з’явилася нова загроза — Скріни. Кіліан уклав непростий союз із радою безпеки, щоб захистити Сідней, а потім евакуювати жителів, коли інопланетяни створять базу. Однак Кейн знову з'явився. Він наказав командиру атакувати Сідней ядерною зброєю, а потім наказав йому схопити Кіліан. Після страти її за зраду Кейн призначив командира своїм заступником. Він показав, що те, що сталося, було в точності відповідно до його плану, і що метою було не перемогти ГРБ, а захопити одну з веж Скрінів.

Італійська кампанія[]

Сили Братства Нод наступали на Італію, проникаючи вглиб негостинної червоної зони, щоб захопити вежу для Кейна. По-перше, сили командувача захищали та охороняли завод із виробництва спеціалізованих ракет, що вибухають при контакті з тиберієм, які завдали надзвичайної шкоди Скрінам на базі. Потім він захопив контрольний вузол, отримавши коди доступу, необхідні для захоплення шлюзу. У військовій екскурсії під кодовою назвою «Операція "Стилет"» Командува очолив невеликі сили проти значно більших армій ГРБ та Скрінів, битва яких поставила під загрозу Вежу 19. Генерал успішно використав міць двох армій одна проти одної, захоплюючи або знищуючи кожен підрозділ на полі бою. Нарешті завершальний тест настав. Аджай, який був позбавлений виборчих прав після смерті Кіліан, бажав генералу прибуткового майбутнього, але більше не заздрив нездійсненному завданню, яке він мав перед собою. Аджай покинув свої обов'язки і, ймовірно, був страчений за державну зраду. Проти масивних штурмових сил ГРБ повстанці окопалися та захистили останню Вежу, що залишалася. Знищивши присутність ГРБ на тому, що раніше було середземноморським узбережжям, командор закріпив Вежу для Кейна.

Повернувшись до Австралії, Кейн був задоволений тим, що таємниці, які зберігаються у Вежі, доступні Братству, і, проводячи командира на зустріч Внутрішнього кола, він оголосив членам:

Ось! Наш Герой, той, чия вірність і мужність зробила наші мрії про Вознесіння... реальністю!

- Кейн

Передбачається, що він та інші члени Внутрішнього кола пішли в підпілля разом з Кейном після війни.

Доля[]

Оскільки Третю тиберієву війну перемогли ГРБ, Братство пішло в підпілля, щоб уникнути репресій. Тому достовірних відомостей про місцезнаходження командувача немає.

Інші командувачі[]

Advertisement