Вікі Command & Conquer
Advertisement

Невідомий командир ГРБ - польовий командир був одним із найважливіших активів ГРБ під час Третьої тиберієвої війни. Він брав участь у багатьох великих кампаніях по всьому світу, включаючи захист Вашингтону, знищення об’єктів Братства Нод в Єгипті та останній напад на головний храм. Крім того, він стояв на передовій оборони ГРБ від вторгнення Скрінів у Новий Едем і прорвався до Риму, щоб покласти край інопланетній загрозі. Він також був в авангарді внутрішньої боротьби за владу між генералом Грейнджером і виконуючим обов’язки директора Редмондом Бойлом.

Про персонажа[]

Щоб захистити його та його товаришів від убивць із Загону долі Братства Нод, його ім’я та важливу інформацію заднім числом засекречено, і лише військові ГРБ найвищого рангу мають дозвіл на перегляд інформації. Відомо, що ще до війни він вважався здібним офіцером і отримав контроль над силами ради безпеки на східному узбережжі США.

Сутичка в безплодних землях Північної Кароліни[]

Незадовго до початку війни війська командувача були направлені для розслідування підозрілої діяльності Братства в Північній Кароліні. Командир виявив велику базу Нод прямо на кордоні між синьою зоною B-2 і територією Братства. Щоб звести до мінімуму втрати, лейтенант Кірс Джеймс дозволила командиру використати іонну гармату. Орбітальна система озброєння зруйнувала базу Братства. Повернувшись у Вашингтон, генерал Грейнджер доповнював командувача, висловлюючи свої побоювання, що Нод запланував щось важливе, коли лейтенант Сандра Телфер з InOps оголосила, що Братство Нод здійснило несподівану атаку на Космічний центр Годдарда. Іонні гармати та ракетний щит ГРБ були вимкнені. Гірше того, більшість цивільного керівництва ради безпеки була на борту тепер беззахисної орбітальної станції «Філадельфія». Офіцери ГРБ могли лише спостерігати, як центр командно-контрольних систем був знищений ракетою Братства.

Повторне захоплення синьої зони B2[]

На той час, коли війська командувача досягли округу Колумбія, Нод отримали контроль над більшою частиною міста, а Пентагон, останній бастіон військової командної структури ГРБ, був в облозі. Командувачу вдалося відбити напад Братства, а потім його відправили відвоювати решту синьої зони. Врятувавши авіабазу Ленглі від знищення та повернувши корабельню Гемптон-Роудс у сил Нод, Грейнджер попередив командира, що згідно з протоколами щодо престолонаступництва директора скарбниці, Редмонда Бойла було призначено генеральним директором ГРБ. Бойл наказав командиру звільнити останню фортецю Нод в окрузі Колумбія, а конкретніше нещодавно захоплений Білий дім. Йому вдалося перемогти значні сили Братства та повернути монумент, його перемога згуртувала війська ради безпеки по всьому світу.

Єгипетська кампанія[]

Генерал Грейнджер тихенько повідомив командувачу, що військовополонені Братства Нод почали згадувати про зброю масового знищення. Щоб уникнути паніки в ЗМІ, Командира тихо відправили в Касабад, щоб знищити завод з виробництва хімічної зброї. Після свого успіху Грейнджер виявив, що докази свідчать про те, що Нод створює зброю неперевершеної руйнівної сили; рідка тиберієва бомба. Командир виставив армію танків «Мамонт» і в'їхав в Александрію, знищивши порт у відчайдушній спробі перешкодити відправленню компонентів. Нарешті, командиру було доручено знищити присутність сил Братства в Каїрі, звідки була запущена ракета, яка знищила «Філадельфію». Кейн, Месія Братства, висміяв командира, заявивши, що його життя трагічно закінчиться втратою. Стратег ГРБ перегрупував свої сили й увірвався на базу до того, як встигли запустити додаткові міжконтинентальні балістичні ракети, що довело, що Кейн був неправий.

На «непродуманій місії»[]

Після цього директор Бойл розгнівався, що його залишили поза увагою. Він вирішив, що настав правильний час для нападу на головний храм, штаб-квартиру Кейна в Сараєво, і відправив командувача до Східної Європи. По-перше, командир врятував стару базу ГРБ в Хорватії, щоб створити плацдарм для майбутніх вторгнень. Потім командира відправили до Албанії, і він знищив базу підкріплення Братства. Нарешті командир відновив облогу головного храму. Після довгої та важкої битви стратег ГРБ знищив грізну оборону навколо храму. Грейнджер сподівався продовжити облогу, щоб змусити Кейна здатися, однак директор Бойл не погодився і попросив його використати нещодавно відремонтовану лінію зв’язку іонної гармати. Грейнджер намагався переконати Бойла, що рідкий тиберій, який зберігається в Сараєво, може запустити бурхливу цепну реакцію, однак Бойл наполягав. Головний храм був знищений разом із половиною його військ, включаючи вправного командос. Рідкий тиберій вибухнув, засипавши більшу частину Європи смертоносними опадами.

Кампанія проти Скрінів[]

Командир був переведений в запас після знищення. Однак через кілька днів після вибуху супутники ГРБ Deep Space зафіксували кораблі інопланетного походження, які прямували до Землі. Командира відправили в Мюнхен, щоб врятувати вчених з лабораторій ГРБ Фьючуртек від ворожих позаземних сил. Йому це вдалося, і він евакуював у безпечне місце доктора Емеля Ібрагіма та, можливо, доктора Такеду та його команду. Після переміщення спеціалістів з тиберію, командира відправили до Штутгарта, міста, зруйнованого Скрінами. Проте лейтенанту Фуллертону, самотньому командосу ГРБ, вдалося відновити контакт із ЦКЗС ГРБ. Командир провів Фуллертона через місто, згуртувавши розрізнені залишки армії ради безпеки, щоб знищити присутність Скрінів у місті. Знищивши їх у Кельні, Командор вигнав загарбників з Нового Едему штурмом Берна.

Італійська кампанія[]

Було виявлено, що знищення населених міст було просто тактикою відволікання, тоді як Скріни почали будівництво 19 масивних Порогових веж. Хоча вчені ГРБ д-р Емель Ібрагім і д-р Такеда не змогли визначити їхнє точне призначення, було зрозуміло, що їх потрібно було знищити до завершення. Знищивши оборонні споруди, які робили вежу невразливою, Командор використав іонну гармату, щоб знищити її. Знову, згуртовані його перемогою, інші сили ГРБ почали знищувати інші Вежі. Тоді стратегу ради безпеки було доручено знищити Relay Node, будівлю Скрінів, побудовану на Землі-0, яка забезпечувала Інопланетні сили життєво необхідним тиберієвим випромінюванням. Однак перед ним був поставлений вибір: Редмонд Бойл хотів негайної перемоги над загартованою базою Скрін і дозволив використати тиберієву бомбу, сконструйовану ГРБ. Проте Грейнджер виступив проти цього, оскільки це перевершило б руйнування головного храму за руйнуванням і створило б небезпечний прецедент використання зброї на основі тиберію. Зробивши свій вибір, командир завершив вторгнення Скрінів ставши героєм.

Інші командувачі[]

Advertisement