Вікі Command & Conquer
Advertisement

Ніхто не зможе замінити Кейна, але я присягаюсь своїм життям, що виконаю свій обов'язок і допоможу Братству пережити ці страшні часи.
― Кіліан Катар сповіщує Братство про загибель Кейна

Генерал Кіліан Катар — другорядний персонаж Тиберієвого всесвіту. Вперше з'явилася в C&C 3: Tiberium Wars, як учасниця Третьої тиберієвої війни на стороні Братства Нод як генерал і права рука Кейна, також згадується в Kane's Wrath. Пізніше було страчено самим Кейном за тимчасове перемир'я з ГРБ після нападу Скрінів на Землю.

Про персонажа[]

Ранні події[]

Кіліан була вмілим, високоінтелектуальним і безжальним тактиком у Братстві Нод. Вона була віддана та відстоювала свої цінності в ім'я Кейна. Через свої вміння в мистецтві ведення війни, вона стала цінним кадром у лавах Нод після смерті Антона Славіка. Пізніше Кейн призначив її на посаду порадника за заслуги на полі бою. Запуск ядерної ракети по «Філадельфії» був її проєктом.

Недовіра[]

Під час Третьої тиберієвої війни, Кіліан Катар почала критично ставитися до директив Кейна перед своїми підлеглими. Після прибуття Скрінів та зникнення Кейна вона прийняла командування над Нод. Кіліан негайно оголосила, що всі розмови про Вознесіння – найцентральнішу та найдавнішу віру Братства, мають бути «відкладені» на користь альянсу з ГРБ для боротьби з інопланетною присутністю. Як наслідок, її цитадель на Аєрс-рок була захоплена силами Нод, а Кіліан була страчена особистою охороною Кейна.

Розвиток сюжету[]

Під час нападу Братства Нод на сині зони, Кіліана спостерігала за розвитком ЛЕГІОН, коли він вторгся на східне узбережжя Сполучених Штатів. Коли ситуація погіршилася, Катар відкрито почав висловлювати свої сумніви щодо стратегії Кейна, особливо щодо, здавалося б, безрозсудної агресії, з якою атакували сині зони.

Коли її прохання про підкріплення в Австралії були відхилені, деякі сили Нод, надіслані для допомоги в захисті храму, повстали проти Кейна, мабуть, через веління Катар. Після того, як іонна зброя стерла з лиця землі новий храм у Сараєво, вона взяла на себе командування Братством і перенаправила його зусилля на придбання ядерної зброї, щоб замінити загиблих у Каїрі. У той час як авторитет Кіліан був спочатку визнаний Нод, було багато таких, як лейтенант Аджай, які не повністю довіряли її мотивам. Після прибуття Скрінів на Землю вона одразу ж домовилася про припинення вогню з ГРБ, що викликало невдоволення у всьому Братстві.

Я нікого не зраджувала! Я врятувала Братство! Прибульців занадто багато, і вони сильніші за нас!
― Кіліан Катар до Аджая Ісембі

Під час спільних зусиль Нод та ГСБ з евакуації городян у Сіднеї, розлючений Кейн знову вийшов на поверхню, наказавши Братству припинити перемир'я, яке здійснила Катар, та знищити всі присутні сили ГРБ. Після знищення їх бази у діловому центрі Сіднея однією з тих же ядерних ракет, які Кіліан захопив раніше, Кейн послав ЛЕГІОН за генералом Катаром і наказав не помилувати нікого, хто залишався б їй вірним. Незабаром після цього вона була страчена за зраду.

Advertisement