Вікі Command & Conquer
Advertisement

Кейн — жалюгідний боягуз і підлий зрадник, що давно втратив віру в чистоту тиберію.
― Маркіон під час свого виступу

Брат Маркіон — другорядний персонаж тиберієвого всесвіту. З’явився в додатку Kane's Wrath. Маркіон був видатною фігурою Братства Нод, служивши з часів Другої тиберієвої війни, а також лідером Чорної руки після Конфлікту «Вогнешторм».

Востаннє його бачили під час Другої війни за возз’єднання Братства Нод у 2034 році. Вбив тодішнього лідера Чорної руки Антона Славіка заради його посади, але був захоплений штучним інтелектом ЛЕГІОН і повернувся на бік Кейна.

Особистість[]

Під час Другої тиберієвої війни був лідером релігійного крила у Братстві. Однак він був не просто ченцем — він був також бійцем, який отримав широке визнання в бою, коли він використовував імпровізований вогнемет, щоб знищити багатьох вкорінених солдатів ГРБ. Це надихнуло його на створення Очищувача, основою якого став Аватар, що втілює дух Маркіона.

Натхненний вченням Кейна про важливість психологічної війни у сучасній війні, Маркіон також відповідав за запуск розробки танка «Скорпіон» першого покоління.

Розвиток сюжету[]

Коли Кейн «помер», і Антон Славік узяв під свій контроль Нод, надавши Чорній руці новий публічний профіль, багато хто стверджував, що лідер був зрадником справжньої мети Чорної руки. Популярна проповідь Маркіона зробила його природним супротивником Славіка. Те, що почалося як доктринальна незгода, швидко переросло в розкол, що загрожував існуванню Нод. Ситуація вийшла з-під контролю швидко: Славік загинув від рук найманого вбивці, а Маркіон вирушив у добровільне вигнання. Свідчення припускають, що його зрада була фактично запланована ГРБ. Шпигун зумів використати своє марнославство проти нього і направити його на Братство і Кейна, що викликало ще один розкол Братства.

Побачивши, як Нод ослабли від рук ГРБ, розчарувавшись у Кейні та всьому Братстві, Маркіон відколовся від них і заснував свою армію, яка через деякий час знайшла чимало послідовників. Прозвав Кейна лжепророком і самозванцем він самопроголосив себе новим лідером. Він назвав свою армію «Нова Чорна рука» на честь колишнього ордену, який був створений майже одночасно з Братством, як інквізитори, що спостерігали за діями Нод. Так тривало досить довго, і він набирав своєї сили, залучаючи безліч роз’єднаних орденів Нод. Проте Кейн, який потребував підставної особи, щоб очолити Братство і не привертати до себе непотрібної уваги, наказав ЛЕГІОН захопити його, і після цього Кейн зумів повернути Маркіона назад до складу, де він став першим членом нещодавно реформованого Внутрішнього кола і тимчасовим офіційним лідером Братства. Маркіон виявив занепокоєння, коли він зустрів Кейна після його захоплення; стверджуючи, що якби він знав, що Кейн живий, він ніколи не спробував би поховати свою спадщину.

Письменник[]

Він був також найвпливовішим письменником. Один із найвідоміших творів стосувався його похвали фанатиків, терористів-самогубців. Сам він був фанатично відданий аспектам релігії Братства і вступав у конфлікт з іншими членами Братства, яких вважав нечистими.

Пов’язані книги[]

  • «Кейн: провидець чи маніяк?» Написано Карлосом Дель Маром — дослідження Кейна, з главою Маркіона та його розкол;
  • «Маркіон — як я його знав». Написано Альбертом Голдманом — біографія.
Advertisement