Вікі Command & Conquer
Advertisement

У бункерах глибоко під землею, у червоній зоні в росії та Південно-Східній Азії, спляча армія чекає на ваш виклик. Вони Обрані Кейна. Вони віддані пророцтву і пожертвували своїм розумом і тілом нашій справі. Наполовину люди, наполовину машини, вони дрімають після закінчення Другої тиберієвої війни. Їм потрібне лише одне: щоб хтось дав би їм мету, дав їм життя!
― Кейн

Обрані Кейна — культ кіборгів у Братстві Нод. Вони є «посвяченими» Кейна, які існують поруч із Чорною Рукою та представляють ідеї Нод. На відміну від організації Маркіона, Обрані є майстрами прихованої та нетрадиційної війни, які використовують найсучасніші технології на основі тиберія. Їх пробудив ЛЕГІОН у 2052 році. Керовані за допомогою кіберневрологічних пристроїв-імплантатів, пов’язаних із центральними «вузлами управління» по всьому світу, вони підкоряються своєму господареві ШІ без тіні сумніву чи докорів сумління.

Історія[]

Обрані є результатом експериментів, запущених особисто Кейном, щоб створити цілком лояльний загін із кібернетично-підсилених тиберієм солдатів, абсолютно беземоційних, без жалю чи страху. Згідно з розвідданими, Кейн десятиліттями розмірковував про поразку Братства після Першої тиберієвої війни, вивчаючи події війни та причини програшу. Зрештою, невдача війни була покладена на емоції. Хоча почуття страху, співпереживання, гніву та товариства спонукали людей приєднатися до Нод, це також могло дати їм підстави зрадити Братство. Усвідомлюючи це, Кейн виклав плани створити справді дегуманізованих воїнів.

У підпільних лабораторіях червоних зон Центральної Азії та росії таємно досліджували обраних. Дослідники проєкту були фанатиками, одержимими технологіями заснованими на тиберії. Вони використовували трупи солдатів Нод у своїх жахливих експериментах. Існування проєкту було приховано від Братства, бо воно могло спричинити внутрішні чвари. Однак чутки про некромантичну практику зберігалися, головним чином через експерименти, проведені Нод у зв'язку з проєктом Жнець, де коматозні мутанти були передані дослідницьким підрозділам для подальших експериментів.

Перші повідомлення про Обраних походили з чуток про мандрівників-кочівників і різноманітні колонії, що відкололися від Братства. Попри віддалене розташування лабораторій, декільком людям вдалося натрапити на проєкт, однак послідовники Нод відкинули ці історії, а командування Братства офіційно заперечило існування будь-яких некромантичних експериментів.

Спочатку Обраних планувалося завершити ближче до кінця Другої тиберієвої війни, але через перемогу ГРБ та повстання КАБАЛ проєкт залишався дезактивованим до останнього часу. Через неприємний досвід людства з кібернетикою в минулому, багато з власних солдатів Братства висловили недовіру та страх до Обраних, незважаючи на абсолютну слухняність і відданість кібернетичної армії Кейна.

Нарешті, у 2052 році, Обрані були розбуджені ЛЕГІОН, наступником КАБАЛ, щоб повернути Тацит.

Разом із Чорною рукою Обрані, схоже, були об’єднані із базовими силами Нод до часу Конфлікту Вознесіння. Про що свідчить присутність Просвітлених у лавах класу захисту Нод. Також повідомлялося, що пілот нового покоління Кіборгів-женців буде взято з рядів Обраних.

Війська[]

В результаті значного вдосконалення тиберієм базова роботизована піхота Обраних, Пробуджені, майже така ж сильна, як елітна піхота ГРБ, з набагато потужнішими Просвітленими кіборгами, які існують як підтримка. На заміну вогнеметним військам Чорної Руки прийшли Тиберієві штурмовики, кібернетичні воїни, які носять розпилювач рідини з тиберію.

Нові покращення включають відновлювальні поля магнітних мін, які повільно пошкоджують транспортні засоби, якщо їх не відремонтувати, і кібернетичні ноги, які збільшують швидкість позначеної піхоти. Крім того, завдяки дослідженню тиберію вони використовують надзвичайно потужну променеву зброю.

«Обрані Кейна» не мають доступу до вогняних танків. Однак вони можуть побудувати маскувальні вежі за набагато нижчою ціною.

Арсенал[]

  • Пробуджені: Основна піхота цієї підфракції, маючи невелику кількість (3) в загоні за високу ціну, але значно потужніша за бойовиків і може з легкістю перемогти стрілецькі загони ГРБ — здатність Спокута, доступна для основної фракції Нод, може навіть "пробудити" у мертвих бойовиків цих кіборгів. Також озброєний зброєю ЕМІ, яка виводить з ладу техніку противника.
  • Тиберієві штурмовики: це результат необачних досліджень Кейна щодо тиберію привів до створення солдата, розробленого таким чином, щоб протистояти парам рідкого тиберію та знищувати піхоту за допомогою гвинтівки з рідкого тиберію, яка розпилює рідку сполуку, смертоносну для будь-якої відкритої піхоти (навіть для Скрінів), а також уповільнює транспортні засоби. Природно, Тиберієві штурмовики мають імунітет до мінералу.
  • Просвітлені: провідна піхота кіборгів, Просвітлені нічого не бояться, призначені боротися до смерті та ніколи не відмовлятися від волі Кейна. Просвітлені атакують зарядженою тиберієм променевою зброєю, який пропалює майже все. Вони також мають більш потужну версію ЕМІ Пробуджених.

Дрібниці[]

  • Назва «Обрані Кейна», здається, є посиланням на біблійний знак Каїна. Згідно з Буття 4:15, Бог проголосив, що кожен, хто вб’є Каїна, помститься семикратно. Потім він поставив знак на Каїні, щоб інші знали, що його не вбивати.
  • Кіборги Обраних, отримують пошкодження під час впливу тиберія, на відміну від тих, що розгортаються під час Другої тиберієвої війни та Конфлікту «Вогнешторм», які самолікуються під час контакту з тиберієм.
  • Під час завдання «Воля стала плоттю» Кейн згадує, що деякі з Обраних Кейна «ходять серед живих, абсолютно не підозрюючи про свою таємну долю», маючи на увазі, що існують сплячі кіборги, яких неможливо відрізнити від звичайних людей і не знають своєї справжньої природи. Однак це ніколи не було уточнено і більше ніколи не згадувалося після місії.
Advertisement