Вікі Command & Conquer
Advertisement

Оксана Крістос - була таємним членом Чорної руки та надзвичайно вмілим пропагандистом Братства Нод. З’являлася в Tiberian Sun.

Про персонажа[]

Крістос був головною пропагандисткою Братства Нод. Вона була надзвичайно вміла в маніпулюванні засобами масової інформації для досягнення цілей Кейна. Її палкі промови могли викликати неперевершений фурор і завзяття в усіх членів Братства.

Поряд з Антоном Славіком, Оксана була однією з небагатьох вищих членів Братства, які виявилися повністю лояльними та відданими баченню Кейна протягом тривалого періоду його відсутності. Вона відчувала сильну ненависть до мутантів, називаючи Умагон «нудотною» і «слабкою».

Хід подій[]

Спочатку вона була репортером популярної телевізійної програми Братства Нод «Сьогоднішня страта». Її справжня відданість стала очевидною, коли вона врятувала Антона Славіка прямо перед тим, як його могли стратити люди Хасана (колаборанта ГРБ).

Оксана рятує Антона

Оксана рятує Антона Славіка

Намагаючись приховати ганебну історію, лідери Братства оголосили, що Славік загинув і був спалений, а Крістос нібито випадково загинула під час обвалу тунелю біля її дому – про що Славік жахливо пожартував, зауваживши їй: «Я чую що ти мертвий, лейтенанте. Спочивай з миром». Після того, як лоялісти Кейна під командуванням Славіка та Оксани захопили телевізійну станцію, через яку Хасан спілкувався з прихильниками Братства, вона з'явилася в ефірі, на велике здивування свого колишнього колеги, стративши його незабаром у прямому ефірі телебачення та транслюючи промову із закликом на всіх вірних Кейну повстати проти зрадників.

Трансляція пройшла успішна, забезпечивши Славіка силами, необхідними для повалення та захоплення майбутнього "фараона" Хасана. Сам Кейн знову з’явився невдовзі після того, як ці події дійшли до свого завершення, що призвело до повного об’єднання Братства Нод вперше після закінчення Першої тиберієвої війни. Невідомо, що сталося з Оксаною в період між Другою і Третьою тиберієвими війнами. Цілком можливо, що вона була вбита бунтівним штучним інтелектом ІНОД або стала ціллю для Маркіона, тому що вона лояльна до його опонента Славіка.

Альтернативна історія[]

Наведений нижче рядок базується на кампанії Братства Нод Tiberian Sun і може суперечити канону.

Після страти Хасана Славіку та Оксані було доручено отримати певний приз: стародавній військовий корабель інопланетян Скрінів. Попри збереження старого храму Нод у Сараєво, генерал Вега викрав корабель і розбився в Північній Америці. Хоча Оксані Крістос та її командиру вдалося відновити космічний корабель, неземний артефакт Тацит зник. У цей час Чорна рука зіткнулася зі своїм новим противником: Умагон. Оксана та Славік схопили її та під час допиту дозволили їй втекти, розраховуючи, що вона приведе їх до штабу Забутих.

Кейн наказав Антону Славіку використати прикриття під ГРБ для нападу на мутантів, щоб згуртувати Забутих до їхньої справи. Однак Оксана Крістос і Славік були схоплені Макнілом і Умагон, потрапивши в складну пастку. Її та Славіка звільнив ІНОД. Оксана продовжувала брати участь у численних переможних боях проти ГРБ. Коли Братство Нод викрало Джейка Макніла, Оксана спокусила його, щоб він зрадив вірність ГРБ. У підсумку Джейк перейшов на інший бік.

Оксана була присутня під час сходження Братства, коли вони знищили Хаммерфест.

За лаштунками[]

Оксану Крістос зіграла Моніка Шнарре. Крістос — командир, якого можна вибрати в C&C: Rivals. Вона може посилити свої сили за допомогою своїх навичок пропаганди.

Advertisement