Вікі Command & Conquer
Advertisement
Сторінка ще доповнюється

Сторінка із правилами та різними дрібничками.

Поведінка

Основні правила

  • Будьте ввічливими: не нападайте на інших людей особисто. Якщо вам потрібно розкритикувати аргументи іншого користувача, робіть це, не нападаючи на нього як на особистість. Не використовуйте образливі слова, включно з образами, які принижують іншу особу чи групу людей за статтю, расою, сексуальною орієнтацією, національністю, релігією тощо.
  • Продуктивність: робіть внесок у вікі відповідно до встановлених процесів і конвенцій. Потрібна допомога? Запитайте в адміністратора! Порушувати роботу вікі через «боротьбу за редагування» через різні думки щодо теми з іншим користувачем або групою користувачів не є продуктивним.
  • Надмірна самореклама: вікі є ресурсом спільноти для відповідної спільної теми. Це НЕ безплатне місце для реклами вашого вебсайту, каналу YouTube, блогу, облікового запису в соціальних мережах тощо. Маєте запитання щодо того, чи вітатиметься ваше посилання? Запитайте у адміністраторів!
  • Докучання: якщо хтось просить вас припинити публікувати певний вміст на його особистій сторінці, поважайте його бажання. Це чужа сторінка. У статтях також не вітається
  • Оформлення статей: якщо спільнота встановила певне форматування статей, важливо його дотримуватися.

Редагування статей

  • Перевірка інформації: Будьте уважними при перегляді необхідних статей, щоб не створити дві однакових сторінки із різними назвами. Краще пишіть/редагуйте ту інформацію, в якій ви впевнені.
  • Туторіал (англомовний): Перед початком редагування обов'язково прочитайте туторіал.
  • Шаблони: Ви можете подивитися список шаблонів, що використовуються, якщо це необхідно.
  • Експериментування та тестування: Якщо хочете поекспериментувати з редагуванням на фандомі, робіть це в спеціально відведеній сторінці, не на наявних сторінках.

Рекомендації (важливо)

  • Розгорнута стаття

    Кнопка розгортання статті біля її назви

    Заради комфортнішого перебування на фандомі рекомендується використовувати темну тему та розгорнути статтю ширше.
    • Темна тема

      Ввімкнення темної теми

      Кнопка розгортання є біля назви статті.
    • Темна тема зазвичай стоїть як стандартна, але якщо у вас світла і ви хочете перемкнути її, то натисніть на знак Місяця біля трикрапки.
  • Також можете вимкнути рекламу в особистих налаштуваннях в розділі Особові дані в самому кінці.
Advertisement