Вікі Command & Conquer
Advertisement

Піраміда Нод — була пірамідою Братства в Каїрі, що служила для них штаб-квартирою під час Другої тиберієвої війни.

Історія[]

Друга тиберієва війна[]

Під час Другої тиберієвої війни Кейн залишався всередині піраміди Нод, віддаючи накази своїм генералам і надсилаючи глузливі повідомлення ГРБ. Після того, як база командувача Нод Веги впала під натиском сил ГРБ на чолі з Майклом Макнілом, Кейн запустив ядерну ракету по його базі з піраміди Нод, проте Макнілу та його військам вдалося уникнути вибуху.

У якийсь момент Тацит був доставлений до піраміди Братства після того, як сили Нод повернули її.

Під час місії була захоплена та доставлена до піраміди Нод жінка-мутант Умагон. Коли її піддавали «покращенню тиберієм», щоб перетворити її на істоту на основі мінералу, Кейн відкрив їй свій справжній вигляд — половина обличчя була покрита кібернетикою, і він використовував методи зміни відео, щоб приховати цей факт під час відеопередач. . Потім він розповів їй про свій план запустити РЗС, і перетворити Землю на світ з тиберію.

Піраміда Братства (катсцена)

В катсцені

Коли РЗС готувалася до запуску, вершина піраміди Нод відкрилася, виявивши, що в саму піраміду було вбудовано стартову шахту. Однак під час подальшого штурму ГРБ піраміди ракета була приземлена. Майкл Макніл протистояв Кейну всередині піраміди, коли той використовував Умагон як живий щит. Після бійки Макніл зміг, здавалося, вбити Кейна, пронизавши його уламком, після чого врятував Тацит та Умагон від руйнувань піраміди.

Конфлікт «Вогнешторм»[]

Після перемоги ГРБ у Другій тиберієвій війні лідер мутантів Тратос повідомив вчену Габріеллу Будро, що Умагон збожеволіла в результаті процедур, які їй провели в Братстві, і попросив її наглядати за переміщенням архівів Тациту та Кейна з Піраміди, а також в спробі знайти ліки проти мутації тиберію.

Завантаження Тацита та архівів виявилося складним, оскільки Піраміда була під сильним снайперським вогнем Нод. Однак сили ГРБ успішно завантажили їх на Кадьяк для подальшого транспортування.

Advertisement