Вікі Command & Conquer
Advertisement

Редмонд Бойл – другорядний персонаж тиберієвого всесвіту. Редмонд Бойл був виконувачем обов'язків директора ГРБ під час Третьої тиберієвої війни.

Бойл прийняв владу після того, як «Філадельфія» була знищена в результаті ядерного ракетного удару, до того обіймаючи посаду директора казначейства. Як лідер, він був переважно стурбований підтримкою свого іміджу відповідального та висококомпетентного керівника ГРБ, одночасно намагаючись контролювати дії командування, включаючи генерала Джека Грейнджера.

Про персонажа[]

«Філадельфія»[]

Його некомпетентність і корупція були причинами, через які Кейн вирішив використати його як пішака. Він організував затримку Бойла на Землі, поки решта команди ГРБ перебувала на борту «Філадельфії». ЛЕГІОН розпочав потайну атаку на будівлю казначейства ГРБ, гарантуючи, що Бойл вчасно стане чинним генеральним директором.

Історія[]

Бойл був зацікавлений у пропагандистській війні, яка заохочує командирів брати участь у потенційно безрозсудних місіях просто заради символічних перемог над Нод. Зокрема, ідея ГРБ у Східній Європі була його. Очевидна вада досвіду воєнного часу була відзначена конфліктологами як «привід для занепокоєння». Ігноруючи генерала Грейнджера, Бойл наказав використати орбітальну іонну зброю на головному храмі Нод у Сараєво, подія, що призвела до вибуху рідкого тиберію, що знищив Східну Європу (і всі сили ГРБ, що знаходяться там), що привернув позаземну расу Скрін на Землю. Під час вторгнення Бойл утік до бункеру ГРБ у Рейк'явіку, що дозволило військовим планувати оборону Нового Едему без перешкод.

На останніх етапах війни Бойл таємно замовив розробку рідкої тиберієвої бомби вченим ГРБ на основі технології Нод і уповноважив командувача використовувати її проти Скрінів і Братства у фінальній битві за Вежу-19 на Землі.

Доля[]

Доля Бойла визначається вибором гравця у фінальній місії ГРБ:

Позитивна кінцівка[]

Якщо командир відмовляється використовувати рідку бомбу з тиберію, Бойл буде змушений піти у відставку, щоб уникнути звинувачення у військових злочинах за дозвіл використання бомби з рідким тиберієм.

Негативна кінцівка[]

Якщо командир використовує бомбу з рідким тиберієм, Бойл збереже свою позицію і вважатиме командира героєм (захищаючи командира від військового суду генерала Грейнджера). Після того, як Грейнджер іде у відставку ("проводити більше часу зі своєю сім'єю"), Бойл висуває командира на посаду Грейнджера як голову збройних сил ГРБ, наказуючи командиру дотримуватися його і «вести ГРБ у сміливе нове майбутнє».

За лаштунками[]

Бойла зіграв Біллі Ді Вільямс, відомий своєю роллю Лендо Калрісіана з франшизи «Зоряних війн», а також Харві Дентом у фільмі Тіма Бертона «Бетмен» 1989 року.

Advertisement