Вікі Command & Conquer
Advertisement

Рікардо Вега — головний герой гри Tiberium.

Про персонажа[]

Він син офіцера ГРБ Хав'єра Веги і племінник генерала Братства Нод Веги. Він хотів стати військовим, наслідуючи батька. Його батько дозволив йому приєднатися до армії ГРБ лише після того, як він пообіцяв здобути університетський ступінь (він має ступінь з історії).

Вега має природний талант у стрільбі, дуже добре вміє бігати та є чудовим професійним гравцем у покер. У нього «чудернацько» велика голова, що спричинило проблеми з обладнанням.

Сюжетна лінія[]

Написане нижче основане на новелі Кіта Р. А. ДеКандідо та може суперечити канону

Після завершення військового вишколу Вега приєднався до елітної 22-ї піхотної дивізії у званні рядового. Його знаменитий батько створив йому багато проблем: кілька його товаришів по службі (особливо Тера Ґаллахер, яка отримала таке ж підвищення, як і Вега) вважали, що він зміг приєднатися до елітного дивізіону лише завдяки кумівству, попри його дуже високі результати підготовки. Жорсткий, але справедливий начальник, Гастінс, поводився з ним, так само як з будь-яким іншим солдатом. Ґаллахер дала йому прізвисько «Блювота» після того, як він пожартував над Голденом, солдатом, який був відомим параноїком іпохондриком, і дав йому таблетки, які викликали у нього блювоту. Спочатку Вега ненавидів це ім'я, але пізніше вирішив залишити його, оскільки воно нагадувало йому про Голдена, який загинув у бою.

Вега приєднався до дивізії того самого дня, коли Братство Нод розв’язало нищівну атаку на «Філадельфію». Зараз він був на справжній війні. Його першим завданням було допомогти відбити вторгнення Нод в Сан-Дієго. Вторгнення було незначним, але Братству вдалося захопити важливого вченого ГРБ Джозефа Такеду, віддавши його під контроль капітану Аль-Рашану, досвідченому слідчому. Через проблеми з шоломом пов'язані із великою головою та деяку удачу Вега побачив і зупинив засідку. Завдяки своєму природному таланту стрільця Вега та його друг, рядовий Алессіо «Діш» Боулз, повернули вченого та захопили двох співробітників Нод, капрала Г’ю Ісембі та рядового Войскунського. За ці дії Вега отримав звання сержанта. Це було вражаюче підвищення, до якого Вега був не зовсім готовий. Бойовий командир Майкл Макніл підвищив Вегу, тому що загинуло багато сержантів та ГРБ потребувало героїв, а також тому, що він поважав свого батька. Майор Гастінгс був незадоволений цим, оскільки Макніл не мав повного розуміння ролі удачі та природного таланту в героїці Веги (порівняно з його солдатськими навичками).

Під час війни Вега швидко просувався по службі. Після Сан-Дієго він був відправлений на Мадагаскар і отримав звання лейтенанта, а потім в Австралії він отримав звання капітана. Він наважився використати новий EW1 доктора Такеди на основі тиберію у боротьбі з Братством, вдале рішення, оскільки вони також були надзвичайно корисними в боротьбі з раптовими атаками Скрінів. Йому також вдалося завоювати повагу Ґаллахер.

Наведене нижче базується на скасованій грі Tiberium і не підтверджено канонічними джерелами.

Через одинадцять років після Третьої тиберієвої війни Вега повертається до активної служби. Тепер Вега, який є передовим бойовим командиром, оснащений найновішими системами броні та зброї ГРБ та командує силами RAID, які розслідують події навколо єдиної залишилася Веж.

Advertisement