Вікі Command & Conquer
Advertisement

Зруйнований війною Білосток, колись щасливе фермерське місто для миролюбних селян. Сьогодні бійня. Ще одна жертва божевільного нападу ГРБ на людство. Ще одне в серії сіл, стертих із Землі Глобальною Радою Безпеки та її оманливим лідером генералом Марком Шеппардом. І який злочин вчинив Білосток, щоб виправдати таку бійню? Джерела вказують на те, що терористи ГРБ були переконані, що це просте селище бере участь у виробництві та доставці тиберію.
― Грег Бердетт

Скандал у Білостоку — головний інцидент Першої тиберієвої війни в якому ГРБ було звинувачено у вчиненні воєнних злочинів, зокрема в бійні у польському місті Білосток.

Про скандал[]

Це брехня, все це. ГРБ не вбивало дітей.
― Марк Джеймісон Шеппард

Скандал почався з повідомлень у світових новинах репортера WWN Грега Бердетта. Прямий ефір Бердетта проходив в зруйнованому Білостоку. Репортер звинуватив ГРБ та його командира Марка Шеппарда у скоєнні різанини міста через контрабанду тиберію. Звіт викликав глобальне обурення. У результаті ООН припинила фінансову підтримку ГРБ, поки вони проводили розслідування. Генерал Шеппард публічно виступив, намагаючись спростувати ці заяви.

Насправді звіт був частиною плану Кейна, спрямованого на те, щоб підірвати підтримку та фінансову підтримку ГРБ, а сам репортаж був записаний у кімнаті на зеленому екрані (хромакей).

Хоча план Кейна здавався успішним, Рада Безпеки Організації Об’єднаних Націй вже була переконана в невинності ГРБ у скандалі та навмисно підігравала ЗМІ, щоб приспати Братство Нод в помилкове відчуття безпеки. Санкції ООН були швидко скасовані.

Advertisement