Вікі Command & Conquer
Advertisement
Ця стаття є незакінченою і потребує доповнення
Тиберій

Тібр (італ. Tevere, лат. Tiberis) — річка в Італії, куди приземлився мінерал невідомого походження — тиберій. Була третьою за довжиною в Італії. Річка здобула тривалу славу як головний водотік міста Рим, заснованого на його східних берегах.

У Всесвіті тиберію річка Тибр була місцем першого падіння метеорита, що ніс в собі мінерал тиберій. Зона зіткнення з тих пір називається Ground Zero.

Сюжетні події[]

Саме біля цієї річки впав перший метеорит із тиберієм і з’явилося перше його поле, яке знищило оливкову плантацію. Незрозуміло, хто відкрив кристал першим, оскільки заяви висунули як Кейн, так і Ігнаціо Мобіус.

Тиберій поширився непомітно і зрештою зміг заполонити центральну Італію, знищуючи міста та перетворивши її на спустошену червону зону. Повітря насичене парами тиберію і має зеленуватий відтінок. Небо затягнуте хмарами тиберієвого газу. Блакитний тиберій заповнив і перетворив річку на майже необмежене блакитне поле тиберію. Станом на 2047 рік Земля-0, названа на згадку про перше зіткнення з метеоритом тиберію та вважається найгіршою червоною зоною на планеті.

У цьому районі немає людських поселень, за винятком кількох хатин мутантів. Висока концентрація тиберію призвела до того, що Скрін побудували свій контрольний вузол в цій місцевості. Сили Братства Нод, ГРБ та Скрін вели останні битви Третьої тиберієвої війни на Землі-0 або поблизу неї.

Advertisement