Вікі Command & Conquer
Advertisement
TW Філадельфія

Орбітальна станція, перед знищенням

Філадельфія — це орбітальна станція, яка діє як основний командний центр для сил ГРБ по всьому світу. Хоча функцією станції є стратегічне командування, глобальні командні пункти взаємодіють із її підрозділом ЕВА, вона також може надавати обмежену тактичну підтримку, оскільки здатна розгортати десантні капсули.

Історія[]

Будування[]

У якийсь момент перед Другою тиберієвою війною ГРБ побудували Філадельфію як військовий штаб.

Церемонію відкриття Disruptor (???) транслювали зі станції на понад п’ятдесят країн.

Друга тиберієва війна[]

2 вересня 2030 року на борту «Філадельфії» генерал ГРБ Джеймс Соломон отримав повідомлення про те, що сили Братства Нод атакували численні бази Глобальної Ради Безпеки. Його перервало глузливе повідомлення від Кейна, якого раніше вважали мертвим. У відповідь Соломон зв’язався з командувачем Майклом Макнілом, повідомивши йому про повернення Кейна, і наказав йому відвоювати базу Фенікс, розгорнувши елітні десантні війська з орбітальної станції для його підтримки. До кінця війни Філадельфія надавала директиви та підкріплювала Макніла та, імовірно, інших командирів ГРБ.

Під час нападу Макніла на штаб Кейна в Каїрі сили Нод спробували знищити Філадельфію трьома пусковими установками МБР. На щастя, Макнейл знищив їх, перш ніж вони змогли зафіксувати станцію.

Альтернативна доля[]

Наведений нижче рядок базується на кампанії Братства Нод Tiberian Dawn і може суперечити канону.

Коли Хаммерфест перебував під контролем Нод, сили Антона Славіка розгорнули три пускові установки міжконтинентальних балістичних ракет і знищили Філадельфію. Усунувши останню перешкоду для плану Братства, Кейн запустив ракету, що змінює світ, перетворивши Землю на тиберієвий світ.

Конфлікт «Вогнешторм»[]

Під час Конфлікту «Вогнешторм» глобальна активність іонних бур розірвала зв’язок між силами ГРБ та їхніми орбітальними активами, включаючи Філадельфію. Глобальне командування ГРБ перейняло Південний Хрест під керівництвом генерала Пола Кортеза, поки не виникнуть умови. Після поразки КАБАЛ контакт із «Філадельфією» було відновлено.

Третя тиберієва війна[]

Після Конфлікту «Вогнешторм» космічна технологія ГРБ поспішала вперед. Філадельфія була значно розширена та модернізована, захищена найдосконалішою системою A-SAT/ABM в історії. Однак центр управління цією системою був розташований на наземному об’єкті, оскільки будівництво нової орбітальної платформи для центру управління коштувало б десятки мільярдів кредитів.

TW W3N знищення Філадельфії

Знищення «Філадельфії»

Це рішення виявилося фатальною помилкою: Братство дізналося про цю слабкість і здійснило несподівану атаку на Космічний центр Годдарда, слабо захищену установку, де знаходився центр управління A-SAT, і знищив його. Поки лідери ГРБ зібралися у Філадельфії на щорічний енергетичний саміт, Нод запустили ядерну ракету по беззахисній станції, знищивши її та вбивши майже все керівництво ГРБ.

KW знищена «Філадельфія» в червоній зоні

Знищена «Філадельфія» в Африканській червоній зоні

Через те, що мережа іонної зброї ГРБ була порушена, а її командний ланцюг увійшов у хаос, сили Нод по всьому світу розпочали одночасну атаку на кожну синю зону, розпочавши Третю тиберієву війну.

Advertisement