Вікі Command & Conquer
Advertisement

Центр управління іонною гарматою - потужна споруда ГРБ, здатна зрівняти майже всю ворожу базу із землею, за винятком МСЦ, суперзброї та пари міцних будов ворога. Гравець може побудувати цю будівлю лише один раз.

Про будівлю[]

Під час Третьої тиберієвої війни іонна зброя ГРБ була більш смертоносною та точною, ніж будь-коли. Центр управління іонною зброєю дозволив командирам викликати удар нею з однієї з орбітальних бойових станцій, яка могла знищити практично все у великому радіусі.

На відміну від ядерної зброї, яку ГРБ пообіцяли ніколи не використовувати, іонні гармати були набагато точнішими та не завдавали шкоди навколишньому середовищу.

Однак іонна зброя залежала від космічного центру Годдарда, і вся мережа іонних гармат перестала працювати після того, як об’єкт було знищено атакою Братством Нод. Лише після атаки на головний храм ремонт було завершено, і іонні гармати повернули в дію.

Здібності у грі[]

Здібності[]

TW Ігрова іконка залпу іонною гарматою Удар іонною гарматою

Ця суперзброя має 7-хвилинний час перезарядки, протягом якого вона повинна залишатися зарядженою та неушкодженою. Вона випускає нищівний вибух, який може знищити велику частину бази. Центр керування іонною зброєю буде видимим для всіх гравців і запустить таймер зворотного відліку, видимий для всіх гравців після будівництва. Кожен невеликий іонний промінь завдає 1000 гарматного ушкодження, а останній вибух завдає 20000 гарматного ушкодження в радіусі 250.

Глобальне завоювання[]

Центр управління іонною гарматою є стратегічною структурою в режимі Глобального завоювання, яка дозволяє отримати доступ до удару іонною гарматою. Має потужнішу силу в цьому режимі і здатна знищити більшу кількість будівель та юнітів.

Advertisement