Вікі Command & Conquer
Advertisement

Коли ми розтрощимо чорні серця наших гнобителів, ми знайдемо наші руки почорнілими. Ми не можемо обробляти свій сад, не копаючись у землі.
― Кейн

Чорна Рука — це давній орден Братства Нод, створений з благословення Кейна. Спочатку він був заснований, як таємний підрозділ, який нав’язував вчення харизматичного лідера Братства та відповідав за «брудну роботу» Братства Нод. Відтоді орден перетворився на потужну та впливову релігійну організовану групу, яка донедавна діяла переважно таємно. Хоча Кейн зазначав, що Чорна Рука існувала з «запам’ятних часів» і була однією з перших, хто пішов за ним, існування організації було підтверджено лише під час Першої тиберієвої війни, проте багато старших членів Нод посилаються на «найбільш вірних послідовників Кейна», існувавши тисячоліттями.

Про організацію[]

Формування[]

Під час Першої тиберієвої війни Чорна Рука була заснована генералом Рейвшоу як особиста гвардія Кейна. Створений з нуля, як найелітніший бойовий загін у Братстві, абсолютно відданий Кейну, він незабаром став не просто охороною — їх використовували як спецназ щоразу, коли того вимагала ситуація.

Організація також служила різновидом релігійної поліції в Братстві, оскільки Чорна Рука вважалася частково елітною силою та частково священством. Незважаючи на жорсткий спосіб життя та сувору дисципліну, багато солдатів Нод хотіли приєднатися до організації, оскільки це вважалося особливою формою престижу.

Його члени були обрані генералом Гідеоном Рейвшоу. Перед тим, як бути прийнятими до його лав, посвячені були ретельно вивчені псевдорелігійними вченнями Братства, а ті, кому це вдалося, стали фанатиками, які непохитно вірили в Нод та Кейна. Після завершення процесу вступу в орден, йшло подальше навчання мистецтву війни, а коли вони стали повноправними членами, вони отримали доступ до найкращого спорядження та бронежилетів, найвідомішими з яких були невидимий костюм Єзекіїля та експериментальні переносні модулі «Обеліск світла» під кодовими назвами «Світлячок» і «Тарантул» відповідно. Хоча багато братів прагнуть приєднатися, остаточне рішення залишається за нинішнім командиром «Чорної руки». Коли члени приймаються, вони проходять екстремальне навчання, в результаті чого стають не менш ніж смертоносними фанатиками, повністю відданими Братству.

Перша тиберієва війна[]

Глобальна Рада Безпеки спочатку не помічала про існування підрозділу. Однак тривожні чутки почали з’являтися, коли перехоплені комунікації показали, що далекосхідні формування Нод спілкувалися з невідомим загоном Братства – «Чорною рукою». Хоча більшість повідомлень все ще були зашифровані, криптологам ГРБ вдалося розшифрувати достатньо, щоб зрозуміти, що операція «Срібна шабля» була успішною (можливо, йдеться про план захоплення найкращих спеціалістів по тиберію з ГБР) і що петля затягується у Східній Європі, як і планувалося.

(Примітка: через схожість із реальною «Чорною рукою» це може бути посиланням на вбивство ерцгерцога Франца Фердинанда, яке почало Першу світову війну — останню реальну подію в каноні C&C.)

Генерал Адам Локк надіслав Ніка Паркера вистежити вчених. Командос зіткнувся з багатьма членами «Чорної руки» та вбив їх, а зрештою вбив і Гідеона Рейвшоу, першого командира формування.

Перед останньою битвою у війні генерал Марк Шеппард допитував тодішнього командувача Джеймса Соломона про головний храм Кейна, захищений «власним ополченням Кейна. Хоча прямих доказів немає, «ополчення», яке захищає Кейна, швидше за все - «Чорна Рука».

Операції[]

«Чорна Рука» мала принцип дії, який кардинально відрізнявся від інших сил Нод, оскільки вони мало дбали про жертви серед цивільного населення — їхнє розгортання показало на 72% вищий рівень жертв серед цивільного населення, ніж у основної частини Нод, яка, як правило, уникала жертв серед цивільного населення. Серед інших видів діяльності – диверсії, вбивства, викрадення людей і тероризм.

Вони також відповідали за захист проєкту Повторне буття, а також за захоплення важливого персоналу ГРБ, такого як доктор Ігнаціо Мобіус, доктор Сідней Мобіус і доктор Олена Петрова.

Оперативники[]

Основні[]

  • Снайпери
  • Фахівці з важкого озброєння
  • Хамелеони Чорної руки
  • Хімічні воїни

Унікальні[]

  • Карлос Мендоса (найманець)
  • Сакура Обата (найманець)

Друга тиберієва війна[]

Невідомо, хто став командиром Чорної руки після смерті генерала Рейвшоу від рук капітана Ніка Паркера, але відомо, що під час Другої тиберієвої війни підрозділом командував командир Антон Славік.

Славік командував значними силами, що дозволило їм стати значним гравцем у боротьбі за владу перед Другою тиберієвою війною та дозволило відродити Братство, сильніше та стійкіше, ніж раніше. Члени «Чорної руки» служили офіцерами, радниками та командирами, і після знищення піраміди Кейна в останній момент командиром Майклом Макнілом і КАБАЛ були покликані боротися за Нод в польових умовах, оскільки їхній елітний кадровий статус робив їх грізними воїнами.

До цього часу Чорна Рука розширила свою юрисдикцію, щоб стати охоронцями релігії Братства. Поряд із поширенням пророцтв Кейна, вони також зберігали духовну дисципліну Нод, навіть із застосуванням сили.

Наслідки[]

Після Конфлікту «Вогнешторм» почалася внутрішня боротьба, навіть всередині Чорної руки, оскільки популярність Славіка як генерала привернула небажану увагу до його статусу прелата «Чорної руки», а також до самої організації. Багато хто почав вважати, що Славік - зрадник ордену. Зростала напруга між лоялістами Славіка та його противниками на чолі з братом Маркіоном.

Після вбивства Славіка Маркіоном Чорна Рука відокремилася від Братства і відкололася. Основна частина послідовників виїхала у вигнання до Австралії. Незабаром після цього Братство Нод розпалося на різні підфракції.

Саме в цей період Маркіон почав радикальні зміни в Чорній руці, намагаючись відобразити себе як «чисту» релігійну фігуру. Вони стали фанатичним релігійним культом із великим військовим потенціалом, як далеко, так і близько від оригінального таємного підрозділу. Там, де Кейн підтримував міф, Маркіон створював добре організовану, віддану релігію.

Незважаючи на його заяви про те, що Кейн був зрадником віри в чистоту тиберію, месія повернув Маркіона в ряди Нод, а «Чорна Рука» знову приєдналася до Братства.

Третя тиберієва війна[]

Після того, як внутрішні конфлікти були виправлені, орден став основою зусиль відродження Братства, збираючи підтримку для них у жовтих зонах і закуповуючи припаси та технології. Вони відіграли вирішальну роль, і незабаром їхні лави розширилися, аж до того, що вони стали знову елітними піхотними формуваннями Братства.

Піхота «Чорної руки» діє як ударні загони за підтримки численного ополчення. Наразі вони носять повну потужну броню, вогнетривкі плащі і шоломи з трьома горизонтальними козирками. Це обладнання дозволяє їм ефективно використовувати свої передові вогнемети без шкоди для свого здоров’я, а також ефективно очищати будівлі гарнізону та знищувати піхоту. Хамелеонів «Чорної руки» було звільнено зі служби, а завдання проникнення та саботажу було передано елітним Тіньовим командам, які діяли незалежно від ордену. Вони також відмовляються використовувати стелс-одиниці, оскільки «Чорна Рука» бажає залишити видимий приклад для будь-яких уцілілих свідків тих, хто виступає проти Братства.

Військові активи[]

Сповідники

Елітні Сповідники

Разом із піхотними формуваннями, які служать у регулярних силах Нод, вплив Чорної руки дозволяє організації підтримувати власну військову гілку, будучи, по суті, окремим підрозділом. Замість погано навчених міліцій, його основна піхота складається з елітних Сповідників, представлених після сходження Маркіона на посаду лідера Чорної руки. Командос доступні більшою мірою для командирів ордену, що дозволяє двом загартованим у боях бойовим сестрам приєднатися до їхніх сил — ціною їхніх маскувальних здібностей. Також доступний Очищувач, попередник Аватар; йому не вистачає здатності досконалішого аналога контролювати технологію, але з уже встановленими вогнеметами та антимаскувальними проекторами. Цей загін є чистим прикладом стрімголової та безжальної бойової доктрини Чорної руки. На зміну стелс-танку вони розробили безпілотник Богомол для захисту від повітряних загроз, незважаючи на серйозні заперечення організації проти роботизації.

Ексклюзивні оновлення та повноваження включають покращену вогнепальну зброю та сканування сигнатур потужності, здатність збору розвідувальних даних, яка визначає місцезнаходження ворожих електростанцій.

Назва підрозділу[]

  • Сповідники — Передова піхота для Братства, але служить стартовою піхотою для «Чорної руки».
  • Чорний учень — солдати приписані до Сповідників і ракетометників, надавши їм вогневу міць вогнемета.
  • Командос (без маскування) - елітний підрозділ, що спеціалізується на диверсіях. Дві замість однієї доступні «Чорної руки».
  • Богомол — зенітний підрозділ, ексклюзивний для «Чорної руки».
  • Привид (без маскування) — артилерійська одиниця з вилученим стелс-генератором.
  • Комбайн (без маскування) — постачальник ресурсів, сам себе не маскує.
  • Очищувач - попередник Аватара. Його не можна покращити, збираючи частини від вогняних танків, променевих гармат тощо.

Чорна Рука не використовує літаки, за винятком бомбардувальників Армагедон, які використовуються для підтримки.

Четверта тиберієва війна[]

Орден зберігся до другої половини 21 століття. Під керівництвом Гідеона воно ставало дедалі більш радикальним, аж до моменту, коли воно відкололося Братства (знову) і повстало проти Кейна. Однак деякі його члени залишилися з прихильниками Нод і воювали за Кейна. Передбачається, що «Чорна Рука» як орден повернулися в Братство Нод, коли Гідеона було схоплено наприкінці конфлікту.

«Чорна Рука» все ще використовувала вогнемети, які ефективні проти будівель та піхоти, яка в них засіла. Солдати вибухають у вогняні кулі, коли їх вбивають.

Бойова доктрина[]

Сили «Чорної руки», коли розгортаються на полі як бойова сила, вибирають агресивні та швидкі, сильні удари по ворогу та віддають перевагу вогнепальній зброї. Піхотний корпус перевершує стандартні війська Нод: прикладами є елітний кадровий склад і піхота.

Незважаючи на історію використання Хамелеонів, під час режиму Маркіона, сили Чорної руки наразі уникають використання стелсів і роботизованих засобів, вважаючи за краще перемогти ворога в лоб. Цікаво, що вони досі використовують дроїда підтримки «Богомол» для протиповітряних операцій. Крім того, у них бракує авіаційних підрозділів, які б’ються з ворогами виключно на землі, хоча вони готові викликати авіаудари за допомогою бомбардувальників «Армагеддон».

Їхнє очищувальне полум’я настільки потужне, що може перешкодити ворожому Командос наблизитися до «Очищувачів» і бомбити їхні ноги, і навіть може розтопити «Мамонтів 27».

Події[]

Повернувшись на шлях Нод, Чорна Рука спочатку допомогла знищити дослідницьку установку рідкого тиберію ГРБ, пожертвувавши всіма військами, які під час цього атакували лабораторію. Під час Третьої тиберієвої війни їх було послано таємно викрасти головного вченого ГРБ з тиберію Альфонса Жіро. Після війни 2-й бронетанковий полк Чорної руки допоміг Обраним Кейна повернути Тацит, незважаючи на їхню клятву ніколи не використовувати бездушні машини.

Членство[]

Перша тиберієво війна[]

  • Гідеон Рейвшоу
  • Карлос Мендоса
  • Сакура Обата

Друга тиберієва війна[]

Третя тиберієва війна[]

Конфлікт Вознесіння[]

  • Гідеон

Чорна Рука в реальному житті[]

Організація під назвою Чорна Рука існувала в реальному житті як таємне товариство в Сербії. Панславістська група, яка сформувалася навколо мети вбити Александра Обреновича, останнього сербського короля з династії Обреновичів. Група досягла успіху, і сім'я Караджорджевичів замінила їх. «Чорна Рука» продовжувала працювати та існувати сама по собі та вплинула на свою маріонеткову організацію під назвою «Боснійська молодь», що призвело до вбивства ерцгерцога Франца Фердинанда в Сараєво агентом боснійської молоді Гаврилом Принципом 28 червня 1914 року. Смерть ерцгерцога викликало початок Першої світової війни.

Враховуючи важливість Боснії та Герцеговини для боснійського сербського походження Нод та Антона Славіка, Чорна Рука в серії Command & Conquer може фактично бути продовженням реальної «Чорної руки».

Advertisement