Вікі Command & Conquer
Advertisement

22-га піхотна дивізія — головна піхотна дивізія ГРБ в новелі Tiberium Wars.

Опис[]

Під командуванням бойового командира Майкла Макніла дивізія бере участь у діях у Сан-Дієго, Португалії, Мадагаскарі та Австралії. Бувши провідною одиницею ГРБ, 22-га дивізія часто першими випробовувала нові бойові технології перед тим, як почати виробництво для регулярного використання.

Організація[]

  • 1 батальйон: бронетанковий батальйон, відповідальний за керування танками Мисливець і Мамонт.
  • 2 батальйон: піхотний батальйон.
  • 3 батальйон: підрозділ авіаційної підтримки, який керує Косатками і AC222 Мако. 3 батальйон також відповідав за експлуатацію кранів і допомогу в будівництві.
  • 4 батальйон: піхотні підрозділи, включаючи загони стрільців і снайперські групи. Час від часу його підтримують Джаггернаути та броня з місцевих сил ГРБ.

Бронетранспортер G10 Bull[]

БТР G10 Bull, що з’явився на останніх етапах Третьої тиберієвої війни, був новою одиницею, випробуваною 22-ю піхотною дивізією. Найпомітнішою відмінністю від БТР Охоронця є те, що ілюмінатори були сконструйовані для того, щоб піхота могла керувати EW1 зсередини підрозділу. Він мало використовувався під час конфлікту і використовувався лише в останній битві війни.

Advertisement