Вікі Command & Conquer
Advertisement

ARC News — глобальна корпорація новин, яка діяла на початку 21 століття під час війни САВ.

Після битви під Акмолою ARC News та її ведучий Омар бін Газалі представили точку зору на підтримку САВ. Бін Газалі повідомляв з місць серії перемог терористичної організації.

Звіти місії[]

  • Велика втечаКомандир САВ повинен супроводжувати лімузин генерала Мохмара до аеропорту, щоб його не помітили американські сили.
  • Прихована програмаПринц Кассад, генерал із технологіями невидимості, став ізгоєм, і лоялісти САВ повинні знищити або захопити три командні центри в Каїрі.
  • На набережній — сили САВ повинні відбити свою базу в Середземному морі та знищити авіаносець США Рейган за допомогою захопленої гармати.
  • Джармен Келл і сорок злодіїв — герой САВ, Джармен Келл очолює свою команду військ і транспортних засобів, щоб викрасти двадцять одиниць (чого?) токсинів на західному узбережжі США.
  • Прихований напад — САВ промиває мізки китайській та американській базі підтримки, щоб нарешті влаштувати напад на Центральне командування США в Штутгарті. Наступна частина Друга – битва за Штутгарт.
Advertisement