Вікі Command & Conquer
Advertisement

C. Олена Рентерія — третьорядний персонаж тиберієвого всесвіту. Вона є командиром ОКЗ і одною з перших жінок-генералів у ГРБ. Її ім’я згадується у Kane's Wrath проте сама вона з плином сюжету не з’являється ані у відеороликах, ані у відеоповідомленнях під час гри.

Про персонажа[]

Генерал Рентерія мексиканського походження виховувалась на тиберієвих пустках в Африці її батьками, які були вченими ГРБ. Згодом вона приєдналася до організації та піднялася в лавах, ставши однією з перших жінок-командувачів Глобальної Ради Безпеки.

Схоже, що вона мала дуже самозвеличувальну особистість, про що свідчить її автобіографія, в якій вона описала себе (від третьої особи) як «виключно кваліфіковану» та з репутацією «розумного командира на полі бою».

Рентерія є лідером Операційного командування зони, гілки військового підрозділу ГРБ, якому доручено створити бази в червоних зонах, щоб дозволити розпочати роботи з відновлення територій та захистити існуючі рекультиваційні операції з відновлення від мутантів і сил Братства Нод.

Advertisement