Вікі Command & Conquer
Advertisement

InOps - розвідувальний підрозділ ГРБ.

Огляд[]

Штаб-квартира InOps Combat Intelligence Center у Вашингтоні, округ Колумбія, InOps мала завдання збору та аналізу військової розвідки. Вони відповідали за надання командирам ГРБ найновішої розвідувальної інформації через брифінги місії та базу даних розвідки, а також надавали оцінку рівня загрози Братство Нод.

Командири ГРБ, які здатні збирати життєво важливу розвідувальну інформацію під час місій, нагороджуються стрічкою спеціаліста InOps.

Історія[]

Мало що відомо про ранню історію InOps, окрім того, що вона існувала як організація ще у 2030 році. Імовірно, він уже діяв під час Другої тиберієвої війни.

У березні 2047 року, коли на борту космічної станції «Філадельфія» проходив щорічний енергетичний саміт ГРБ, InOps знизила рівень загрози від атак Братство Нод до низького, вважаючи, що Братство Нод був розколотий через внутрішню боротьбу за владу через очевидну смерть Кейна, і передбачаючи наступне десятиліття мир.

Однак це була навмисна ілюзія, створена Братством. Скориставшись самовдоволеним станом ГРБ, Нод здійснив несподівану атаку на слабко захищений космічний центр Годдарда, знищивши центр управління A-SAT і паралізувавши космічні засоби ГРБ. Коли протиракетна система ГРБ не працює, Нод знищив «Філадельфію» ядерною ракетою, убивши майже все керівництво ГРБ та розпочавши Третю тиберієву війну.

Під час війни InOps надавав командирам ГРБ по всьому світу розвідувальні дані про зброю та тактику Братства, а пізніше Скрін. Його найпомітніші досягнення включали відкриття ядерної пускової установки Братство Нод в Каїрі (з якої запустили ракету, що знищила «Філадельфію»), слабкість інопланетян до звукової зброї [5], а також контрольний вузол на Ground Zero.

InOps залишався активним під час Четвертої тиберієвої війни та надавав командирам ГРБ розвідувальні дані про сепаратистів Нод.

Відомі учасники[]

Поява[]

InOps з’являється у Tiberium Wars і Tiberian Twilight.

Advertisement